۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۴۷۵۵۸۵
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب در قالب کارهای هنری به نسل جوان

امام جمعه پلدختر ایام الله دهه فجر را فرصتی مناسب برای انقال پیام انقلاب به مردم به ویژه نسل جوان دانست و گفت: در این راستا باید در قالب کارهای هنری فرهنگی پیام انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جوان تبیین شود.
دهه فجر

حجت الاسلام محمد سوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: ایام الله دهه مبارک فجر در تاریخ انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار و پاسداشت این ایام از ارزشها است.

وی با اشاره به رشادتهای دلیرمردان ایران اسلامی در پیروزی انقلاب و پیروی از امام راحل در سرنگونی رژیم شاهنشاهی، افزود: نسل جوان جامعه امروز باید با این رشادتها آشنا شوند.

امام جمعه پلدختر دهه فجر را فرصتی برای پاسداشت ارزشها و انتقال آن به نسل جوان دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان برای ایستادگی در برابر هجمه های دشمن باید از واقعیتهای دوران انقلاب و دوران پیش از آن آگاه باشند.

وی با تأکید بر ضرورت انتقال پیام انقلاب در قالب برنامه های اثرگذار برای نسل جوان، خاطرنشان کرد: آگاه سازی جوانان از حوادث تاریخ و تبیین آرمانهای انقلاب برای این قشر امری ضروری برای ادامه راه انقلاب است.

حجت الاسلام سوری با اشاره به وجود فراز و نشیبها، فرصتها و تهدیدهایی که در طول تاریخ پیش روی انقلاب بوده است، بیان داشت: همه تهدیدهای دشمن در سایه رهبری امام راحل، بصیرت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب و به پشتوانه مردمی خنثی شده است.

وی تصریح کرد: امروز نیز برای بقا و تداوم راه انقلاب بصیرت افزایی بین جوانان که سرمایه های انقلاب هستند و آگاه سازی نسبت به دسیسه های دشمن ضروری است.

امام جمعه پلدختر با تأکید بر ضرورت توجه متولیان امر در برگزاری جشن های دهه فجر با حضور پر رنگ مردم، خاطرنشان کرد: مردمی که صاحبان اصلی این نقلاب هستند، در برگزاری برنامه های دهه فجر نیز باید حضور آنان پررنگ باشد و با استفاده از این ظرفیت پیام انقلاب را به نسل جوان و آینده انتقال داد.

وی تأکید کرد: دستاوردها، اصول و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایام الله دهه فجر باید در قالب کارهای هنری و فرهنگی به مردم به ویژه جوانان معرفی شود و رسانه ها نیز در این زمینه حضوری چشمگیر داشته باشند./9459/203/ب2

ارسال نظرات