۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۴۷۵۵۱۰
حجت الاسلام والمسلمین رازینی:

وحدت و تبعیت از رهبری رمز پیشرفت کشور در همه زمینه ها است

حجت الاسلام والمسلمین رازینی با بیان این که ملت بایستی مراقب توطئه ها و فریب های دشمن باشند گفت: وحدت و انسجام و پیروی از رهبری راه هایی است که تا کنون جواب داده و از این به بعد هم جواب خواهد داد.
حجت الاسلام والمسلمین رازینی

حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی رییس شعبه 41 دیوان عالی کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در زمینه های گوناگون به ویژه رسیدن به استقلال سیاسی و عدم رسیدن به استقلال اقتصادی و فرهنگی گفت: این مسائل نسبی است، خوشبختانه جمهوری اسلامی در همه زمینه ها به پیشرفت های بزرگی دست پیدا کرده است.

وی افزود: در مسائل علمی، فرهنگی و اجتماعی پیشرفت های خوبی داشتیم، ما باید بر اساس واقعیت ها داشته های ملت خود را باور کنیم، البته میدان و زمینه برای پیشرفت بیشتر بوده و ما الان هم باید از این زمینه ها استفاده کنیم.

نماینده سابق خبرگان با بیان این که گاهی مشکلاتی به وجود اما کارها خوشبختانه با انسجام پیش می رود، اظهار داشت: مشکلات ایجاد شده در حال برطرف شده است اما در مسیر رفع مشکلات و پیمودن راه پیشرفت باید سرعت بیشتری داشته باشیم.

وی با اشاره به راه های دستیابی به استقلال فرهنگی و اقتصادی ادامه داد: وحدت و انسجام ملت و توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری رمز پیشرفت نظام و کشور است، مسیری که ملت در طول 4 دهه اتخاذ کرده باید دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین رازینی با بیان این که ملت نباید از توطئه ها و فریب های دشمن غافل شوند، ابراز داشت: وحدت و انسجام و پیروی از رهبری راه هایی است که تا کنون جواب داده و از این به بعد هم جواب خواهد داد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات