۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۷۵۱۵۲
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح کرد؛

ضرورت تهیه تولیدات قرآنی با محوریت حضرت زهرا در دهه فجر

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که تولیدهای قرآنی باید نسبت به سال های گذشته جدید و راهبردی تر باشند، گفت: با توجه به دهه فجر و فرارسیدن ایام فاطمیه تولیدات قرآنی می‌تواند با محوریت شخصیت حضرت فاطمه(س) باشد.
حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در نشست کمیته قرآنی و هیأت مذهبی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد، گفت: خوزستان از ظرفیت های قرآنی قابل توجهی برخوردا است.

وی بیان داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان باتوجه به سابقه فعالیت در حوزه قرآن و شناخت ظرفیت های قرآنی استان می تواند هر ساله تنوع و رشد بیشتری به فعالیت های قرآنی ببخشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که شهرستان هویزه به اندازه یک استان از توانمندی قرآنی برخوردار است، بیان داشت: حفاظ، قاریان، مبتهلان و مؤسسات قرآنی ظرفیت‌های خوبی در خوزستان هستند.

حجت الاسلام سپهر اظهار داشت: خوزستان در زمینه ابتهال در سطح جهان اسلام حرفی برای گفتن دارد و از مناطقی است که در زمینه سرود و شعرهای قرآنی سرآمد است؛ از این ظرفیت ها در شهرستان ها باید استفاده و برای تولید فعالیت های قرآنی در دهه فجر ساماندهی خواهند شد.

این مقام مسؤول با اشاره به این که تولیدهای قرآنی باید نسبت به سال های گذشته جدید و راهبردی تر باشند، بیان داشت: با توجه به دهه فجر و فرارسیدن ایام فاطمیه تولیدات قرآنی می‌تواند با محوریت شخصیت حضرت فاطمه(س) باشد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون های مساجد، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه های، اوقاف و امور خیریه، نیروهای مسلح، استانداری و‌ صداوسیما در بهره‌گیری از این توانمندی‌ها کمک کرده و از آن بهره گیرند.

در این نشست، برپایی محافل انس با قرآن، افتتاح نمایشگاه کتاب همراه با برپایی محفل انس با قرآن و اختصاص 50 درصد کتاب نمایشگاه با موضوع های دینی و قرآنی به تصویب رسید./202/9453/ب1

ارسال نظرات