۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۴۷۴۲۷۸
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

مسؤولان به جای حاشیه سازی رکود و بیکاری را حل کنند

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان با بیان این که مسؤولان نظام باید تهدید رکود و بیکاری را جدی تلقی کنند، خواستار حل مشکلات معیشتی مردم به دور از حاشیه سازی شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وحدت را امری ضروری برای پیشرفت و پیشبرد اهداف کشور دانست و گفت: شکی نیست که اساسی ترین و ضروری ترین نیاز در کشور جهت صیانت از استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی و مقابله با توطئه های پیچیده و اهریمنی دشمنان نظام اتحاد، انسجام و همدلی میان همه قوا و دولت و ملا با تبعیت از رهبری است.

وی افزود: از تهدیدات و آسیب های جدی که امروز متوجه نظام ما شده مشکل رکود و بیکاری است، حل این معضل در گرو اتحاد و انسجام سران نظام و مسؤولان جمهوری اسلامی است،  مسؤولان نظام تهدیدی که از ناحیه رکود و بیکاری و عدم اشتغال متوجه کشور ما است را باید جدی تلقی کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولان باید برای حل این مشکلات چاره اندیشی جدی داشته باشند، اظهار داشت: مسؤولان به جای حاشیه سازی باید به متن بپردازند؛ همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نباید این گونه باشد که مسؤولان سخن از حل مشکلات مردم بگویند اما مردم همچنان در زندگی با مشکلات مواجه باشند.

وی ادامه داد: این هشدار مشفقانه ما به مسؤولان نظام است که برای حل مشکلات معیشتی مردم، رکود و بیکاری به صورت جدی اقدام و عمل کنند، خود مسؤولان باید جلوی حاشیه سازی را بگیرند و زمینه پرداختن به متن را فراهم کنند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات