۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۷۴۱۲۱

نگاهی به برنامه‌های هفته جاری رادیو معارف

بررسی ثمرات خوشرويي در برنامه «بازتاب»، هدف تبيين نظام تربيت ديني از ديدگاه امام علي(ع) در برنامه «آينه حقيقت»، روايتگر رشادت هاي دفاع مقدس در برنامه «باغ تماشا» و بررسی از خواص توت و خرما در برنامه«شفا» از جمله برنامه‌های این هفته رادیو معارف است.
رادیو معارف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بررسی ثمرات خوشرويي و پيامدهاي عبوس بودن در برنامه «بازتاب»، هدف تبيين اعتقادات و نظام تربيت ديني از ديدگاه امام علي علیه السلام در برنامه «آينه حقيقت»، روايتگر رشادت هاي دفاع مقدس در برنامه «باغ تماشا»، بررسی از خواص توت و خرما در برنامه«شفا» از جمله برنامه‌های این هفته رادیو معارف است.

ثمرات خوشرويي و پيامدهاي عبوس بودن در برنامه رادیو معارف

راديو معارف در برنامه «بازتاب» ثمرات خوشرويي و پيامدهاي عبوس بودن را بررسي مي‌كند.

حجت الاسلام باقريان در برنامه «بازتاب» مورخ 27 دي 95 ضمن بيان احاديث وروايات پيرامون ثمرات خوشرويي از پيامدهاي عبوس بودن افراد در جامعه سخن مي‌گويد.

اين برنامه  كه به بازتاب دنيوي اعمال نيك و بد انسان اختصاي دارد به همت گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام طراحي و توليد شده است.

برنامه «بازتاب» به تهيه و سردبيري حميد اشتري و اجراي مجيد گلشيري روزهاي دوشنبه ساعت 12:40 تقديم شنوندگان فرهيخته راديو معارف مي‌شود.

آينه حقيقت و تبيين آثار تقوا

راديو معارف در برنامه «آينه حقيقت» آثار تقوا از ديدگاه امام علي عليه السلام  را بررسي می‌کند.

برنامه «آينه حقيقت» با هدف تبيين اعتقادات و نظام تربيت ديني از ديدگاه امام علي (ع) از راديو معارف پخش مي‌شود.

اين برنامه با كارشناسي حجت الاسلام رضا محمدي مورخ 27 و 28 دي 95 به بيان آثار تقوا از منظر امام علي عليه السلام می‌پردازد.

برنامه «آينه حقيقت» كاري از گروه قرآن و اهل بيت عليهم السلام به تهيه كنندگي سيدروح الله شجاعي و گويندگي محبوبه حسني، روزهاي دوشنبه و سه شنبه ساعت 11:00 از راديو معارف پخش مي شود.

ساعت صفر ، روايتگر رشادت‌هاي دفاع مقدس

راديو معارف در «باغ تماشا» از دلاورمرداني مي گويد كه با رشادتهاي خود از كيان و ناموس كشورشان دفاع كردند.

 برنامه«باغ تماشا» كه به پخش نمايش هاي راديويي معارفي اختصاص دارد از 25 دي 95 با نمايش«ساعت صفر» به روي آنتن مي‌رود.

اين نمايش بيانگر حديث ماندگار پايداري، دلاوري و فداكاري ملتي است كه در راه دفاع از مكتب، انقلاب و ميهن اسلامي خويش، قله هاي بلند رشادت و شهادت را درنورديد و دشمن را در رسيدن به اهداف خود ناكام گذاشت.

«باغ تماشا» كاري ازگروه فرهنگ و جامعه به سردبيري منيره موسوي هر روز از ساعت 18:30 تقديم شنوندگان راديو معارف مي‌شود. 

شفا در تدابير استفاده از توت و خرما

راديو معارف در برنامه «شفا» از خواص توت و خرما و تدابير استفاده از آنها خواهد پرداخت.

اين رسانه ديني در راستاي ابلاغ سياست‌هاي كلي سلامت توسط رهبر معظم انقلاب و توجه ويژه به طب سنتي و تغيير سبك زندگي در حوزه بهداشت و سلامت فردي اقدام به طراحي و توليد برنامه شفا كرد.

اين برنامه مورخ 27و 28  دي 95 باكارشناسي دكتر مژه پورحسيني به بيان خواص خرما و توت  و تدابير استفاده از آنها كه جايگاه مهي در نقش سلامت دارد مي‌پردازد.

برنامه«شفا» روزهاي دوشنبه و سه شنبه ساعت 12:40 و بازپخش آن روزهاي سه شنبه و چهارشنبه ساعت 3:20 تقديم مخاطبان فرهيخته راديو معارف مي‌شود./998/303/ب3

ارسال نظرات