۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۷۳۸۶۷
آیت‌الله نعیم‌آبادی:

قرآن کریم بهترین مرجع برای بیان حقانیت اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، دين مبين اسلام را مکتب اندیشه، شعور و آگاهی دانست و گفت: قرآن کریم بهترین مرجع برای بیان حقانیت اسلام است و اسلام نيز در برابر هر کلام ناحقی قدرت دفاع از خویش را داراست.
 آيت الله نعيم آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماينده ولي فقيه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس امروز در جمع دانشجویان دانشگاه‌ های استان هرمزگان گفت: قرآن دارای مراتب گوناگون است به طوری که انسان برای نیل به مرتبه بالاتر نیازمند رهایی و گذر از مرتبه پیشین است، قرآن کریم این مرتبه ها را از بین می برد.

وي با بيان اينكه قرآن بهترین و روشن ترین چراغ هدایت انسانهاست افزود: قرآن در آیات نورانی‌اش جواب یاوه‌گویان را داده و ما در جامعه اسلامی نباید نسبت به قرآن بی‌خبر باشیم بلکه باید قرآن را شناخته و به آن عمل کنیم.

نماينده ولي فقيه در هرمزگان، با بيان اينكه هر کلام حقی در دنیا مخالفانی دارد و اسلام مکتب حق و حقانیت است گفت: تمامی زورگویان عالم برای ضربه‌ زدن به قرآن و اسلام و عزت مسلمانان با هم متحد شده‌ اند، نوميدي دشمنلن نيازمند اتحاد جهان اسلام است.

آيت الله نعيم آبادي، قرآن را کتاب هدایت و کلام نورانی خداوند برای انسان ‌ها دانست و تصريح كرد: اين كتاب با ریشه‌ای آسمانی، وسیله رستگاری است اما دشمنان اسلام و قرآن با بی‌احترامی به قرآن بدنبال ضربه‌زدن به اسلام و نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به ویژگی ‌های واقعی امت اسلام بر پایه آیات قرآن اشاره داشت و تصریح کرد: امت اسلام هرگز نباید درباره آنچه بدان علم ندارند، سخن بگویند و از سوی دیگر نباید بدون دلیل مطلبی را رد و یا قبول کنند.

وي با تاكيد بر اينكه از زمان نزول قرآن کریم تاکنون هیچ‌کس نتوانسته آیه‌ای و حتی کلمه‌ای به مانند آیات و کلمات قرآن کریم بیاورد گفت: این مسأله به واسطه ذات الهی قرآن و اسرار نهفته در درون آن است.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به آیه 82 سوره نساء و با تاكيد بر اينكه هيچ اختلاف و اشتباهی در کلام خدا راه ندارد، ابراز داشت: دانشجویان مستمر و مکرر از قرآن بهره بگیرند و خود را به ویژه در سنین جوانی با قرآن مأنوس کنند و بدانند چرا كه قرآن کتاب زندگی است و راه و روش سعادتمندی را براي انسان مشخص مي كند.

آيت الله نعيم آبادي، دين مبين اسلام را  مکتب اندیشه، شعور و آگاهی دانست و تاكيد كرد: قرآن کریم بهترین مرجع برای بیان حقانیت اسلام است و اسلام نيز در برابر هر کلام ناحقی قدرت دفاع از خویش را داراست.

نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان در پايان سخنان خود تاكيد كرد:  جوانان باید قرآن را سرلوحه زندگی خودشان قرار دهند./851/202/ب3

 

 

 

ارسال نظرات