۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۷۳۵۰۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

عظمت انقلاب حاصل تفکر اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان نخستین بُعد عظمت انقلاب اسلامی را تفکر اسلامی، دینی و تبعیت از ولی فقیه دانست و گفت: عظمت انقلاب اسلامی غلبه بر تمام قدرتهای مادی دنیا و به عجز درآوردن قدرتهای استکباری است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در جلسه مسؤولان کمیته تخصصی ستاد دهه فجر لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: حرکت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بر محور ولایت فقیه و رهبری بود.

وی از این عالم مجاهد، به عنوان یار دیرین امام (ره)، رهبری، انقلاب و نظام یاد کرد که نقش اساسی در تداوم انقلاب اسلامی داشت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش سرویسهای جاسوسی آمریکا و انگلیس پس از درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی برای دخالت در داخل کشور عنوان داشت: عظمت انقلاب اسلامی جلوی سرویسهای جاسوسی دنیا را گرفت و با حضور آگاه، با بصیرت و هوشیار مردم مشتی بر دهان استکبار و بیگانگان زده شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه چند مؤلفه موجب عظمت انقلاب اسلامی ایران در دنیا شده است، افزود: نخستین بُعد عظمت انقلاب اسلامی تفکر اسلامی و دینی است که خط بطلانی بر تمام تفکرات غربی، شرقی، مارکسیستی، سوسیالیستی و کاپیتالیستی کشیده است.

وی با اشاره به اینکه عظمت انقلاب اسلامی ما به اصل ولایت فقیه است و تفکری برتر از تفکر اسلامی در دنیا وجود ندارد، تصریح کرد: باید مؤلفه‌های انقلاب اسلامی را برجسته تر کنیم.

قدرت، پیشرفت، سربلندی و بزرگی ایران اسلامی در تبعیت از ولی فقیه است

امام جمعه خرم آباد قدرت، پیشرفت، سربلندی و بزرگی ایران اسلامی را در وجود و تبعیت از ولی فقیه دانست و گفت: ما در جامعه ای زندگی می‌کنیم که در رأس آن شخصیتی برجسته الهی، با تقوا، مجتهد، دور اندیش، تیزبین، عمیق، با بصیرت، دشمن شناس و مردم شناس است و ما نباید این عظمت را فراموش کنیم.

وی با تصریح بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی به اصل ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: وجود مردمی با بصیرت، قدرشناس، آگاه و حاضر در صحنه را از دیگر مؤلفه های عظمت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ضرورت بازگو کردن عظمت انقلاب در ایام الله 22 بهمن

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، دوران تحریم و دیگر عرصه ها با ایستادگی و مقاومت از عظمت انقلاب دفاع کردند، تأکید کرد: امروز باید این عظمت برای مردم و دنیا بازگو شود چراکه امروز انقلاب اسلامی ایران همچون خورشید در دنیا می‌درخشد.

وی در ادامه بیان داشت: شعاع انقلاب اسلامی چشم مستکبران، خناسان، کافران و منافقان را کور و چشم دوستان انقلاب اسلامی را بیدار کرده است.

برنامه های دهه فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شود

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه مسؤولان کمیته دهه فجر مسؤولیتی بزرگ و خطیر درند، اظهار داشت: متولیان امر باید توجه داشته باشند که برنامه‌های دهه فجر با رویکرد اقتصاد مقاومتی و فرهنگ فاطمی برگزار شود.

وی با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب تصریح کرد: امروز نیز ویژه برنامه های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود./202/9459/ب1

ارسال نظرات