۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۴۷۳۱۹۱
به همت واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه صورت گرفت؛

اهدای پوشاک گرم به رزمندگان مدافع حرم

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) از اهدای 15 بسته پوشاک گرم به رزمندگان مدافع حرم با همکاری بانوان قمی و خدام آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد.
پوشاک اهدایی به مدافعان حرم

مریم شهبازی، مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از اهدای 15 بسته پوشاک گرم به رزمندگان مدافع حرم با همکاری بانوان قمی و خدام آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد.

وی افزود: جمع آوری پوشاک شامل کلاه، شال گردن و دستکش از یک ماه قبل در آستان حضرت معصومه(س) به همت واحد فرهنگی آغاز شده و بانوان قمی و خدام خواهر در این طرح مشارکت کرده اند.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: بیشتر پوشاک اهدا شده بافتنی است و هدف از اجرای این طرح در آستان حضرت معصومه(س) حمایت از رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی است.

شهبازی با اشاره به اینکه رزمندگان مدافع حرم با کمترین امکانات با جان و دل از مرزهای عقیدتی اسلام نگهبانی می کنند، گفت: متأسفانه با وجود این همه ایثار و خودگذشتگی دشمن برای کم ارزش جلوه دادن جهاد رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی شایعات زیادی را در مورد رزمندگان و شهدای مدافع حرم در جامعه ترویج کرده و جهاد آنها را صرفا یک جهاد مادی جلوه می دهد.

وی تصریح کرد: این درحالی است که رزمندگان مدافع حرم با کمترین امکانات و در این فصل با وجود سخت بودن شرایط، میدان نبرد را برای گروه های تکفیری خالی نکرده اند و حمایت از رزمندگان مدافع حرم حمایت از اسلام و مرزهای عقیدتی اسلام است.

مسؤول فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) با تأکید بر اینکه حمایت از رزمندگان مدافع حرم روح ایثار و مقاومت را در میان نسل جوان زنده می کند، گفت: در حال حاضر جبهه مقاومت اسلامی برای پیروزی نهایی نیاز به حمایت جدی مردم دارد و مردم باید به هر شکلی که می توانند به رزمندگان مدافع حرم کنند؛ زیرا غفلت از کمک به جبهه مقاومت اسلامی، جهان اسلام و کشورهای اسلامی را با خطر رشد جریان های تکفیری روبه رو خواهد کرد در حالی که مقاومت در برابر جریان تکفیر جهان اسلام را در مسیر رشد و توسعه تمدنی قرار می دهد.

شهبازی یادآور شد: متأسفانه در جامعه نسبت به رزمندگان و شهدای مدافع حرم بی توجهی می شود که این بی توجهی شایسته امت ولایت مدار نبوده؛ بنابراین ملت ایران باید همیشه برای دفاع از آرمان های اسلام و رزمندگان مدافع این آرمان ها در میدان بوده و تصور نکنند که جنگ با جریان تکفیر یک جنگ داخلی بوده و به کشور های خاصی مربوط می شود زیرا امروز دشمن می خواهد جنگ با جریان تکفیر را یک جنگ داخلی جلوه دهد تا به این وسیله بتواند به اهداف استعمارگرانه و استثمارگرانه خود در جهان اسلام جامه عمل بپوشد./968/303/ب3

ارسال نظرات