۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۴۷۱۳۹۴
امام جمعه زهک مطرح کرد؛

ضرورت حمایت از نیروهای انقلابی

حجت‌الاسلام خدری گفت: بهتر است با کسانی هم پیمان شویم که اصول نظام را مد نظر قرار داده اند و حول محور همان اصول حرکت می‌کنند.
خدری

حجت‌الاسلام حسن خدری، امام جمعه شهرستان زهک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با بیان اینکه بسیاری از افراد خود را انقلابی می‌دانند، گفت: ابتدا باید دید در رأس کسانی که برای تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلابی اعلام موجودیت کرده اند چه کسانی و با چه اهدافی قرار دارند.

وی ادامه داد: کسانی که برای این جبهه اعلام موجودیت کرده اند شاید از طیف های مختلف با اهداف و برنامه های مختلفی باشند بنابراین نمی‌توان آنها را به راحتی تایید یا رد کرد.

امام جمعه شهرستان زهک افزود: معمولا با نزدیک شدن به انتخابات، گروه ها و طیف ها شکل می‌گیرند که باید براساس انگیزه های افراد یک نوع انسجام برای جلوگیری از تفرقه افتادن میان آنها شکل گیرد.

حجت‌الاسلام خدری خاطرنشان کرد: بهتر است با کسانی هم پیمان شویم که اصول نظام را مد نظر قرار داده اند و حول محور همان اصول حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: برخی از افراد در ظاهر اعلام می‌کنند که اصول نظام را قبول دارند که متاسفانه رفتار و عمل آنها چیزی دیگر را نشان می‌دهد که به دور از عقاید اصول نظام و رهبری است.

امام جمعه شهرستان زهک با اشاره به عدم حضور استاندار و فرماندار سیستان و بلوچستان در مراسم 9 دی عنوان کرد: در 9 دی مردم در صحنه حضور داشتند و جواب فتنه را دادند اما استاندار علنا اعلام کرده بود که در مراسم 9 دی شرکت نخواهم کرد و در آن روز فرمانداران را نیز به بیرون از استان می‌برد که این حرکت مخالفت صریح با حرکت انقلابی مردم بود.

وی اظهار کرد: کسانی که روزی خودشان در راس فتنه بودند و به گونه ای نظریه پرداز و همگام با سران فتنه بوده اند اکنون در راس قرار گرفته اند و برام حاکمیت قد کشی می‌کنند.

حجت الاسلام خدری گفت: هرکسی که سبب شود بچه های ارزشی انقلابی از هم جدا شوند نوعی بی حرمتی به نظام انجام داده است همچنین تضعیف ارزش های آنها کاری حرام است.

وی همچنین با بیان اینکه کسانی که بر اساس اصول نظام حرکت می‌کنند افرادی ارزشمند هستند افزود: برای حمایت از همدیگر باید دست به دست هم دهیم و منسجم شویم چرا که در انتخابات مردم به دنبال افراد منسجم با هم هستند.

امام جمعه شهرستان زهک خاطر نشان کرد: یکی از اشکالات افراد انقلابی این است که فقط خودشان را قبول دارند در صورتیکه جبهه مقابل صفر تا صد خود را قبول دارند.

وی با اشاره به اینکه آدم های ضد ارزشی مروج غیر ارزشی ها هستند گفت: برای غیر ارزشی قیمت گذاری نمی‌شود انجام داد چرا که ارزش های ما بسیار بالا است./302/831/ب1

ارسال نظرات