۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۴۷۰۵۹۱
آيت الله نمازي:

حضور حماسي مردم در 9 دي برخاسته از آگاهي و بصيرت کامل بود

نماينده ولي فقيه در كاشان گفت: حضور حماسي مردم در 9 دی برخاسته از آگاهي و بصيرت کامل آن‌ها بود و نشان از رهروي بي‌شائبه آن‌ها از افکار بلند حضرت امام(ره) و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب داشت.
آيت الله عبدالنبي نمازي

آيت الله عبدالنبي نمازي، امروز با صدور بيانيه اي به مناسبت حماسه نهم دي ماه روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت كه يك نسخه از آن در اختيار خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، قرار گرفت، گفت: حضور حماسي مردم در 9 دي برخاسته از آگاهي و بصيرت کامل آن‌ها بود.

متن كامل بيانيه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

در طول دوران پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي ما شاهد وقايع حساس و سرنوشت‌سازي بوده‌ايم.

يکي از وقايع تاريخي، مهم و به ياد ماندني که نشان از اعتقاد و روح معنوي و ولايتمداري مردم داشت، حماسه نهم دي ماه سال88 بود؛ در شرايطي که جريان فتنه مي‌رفت نظام مقدس جمهوري اسلامي و ارزش‌هاي ديني و الهي را با چالش مواجه ساخته و فتنه‌گران با پشتيباني استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا به خيال خام خود ارکان مستحکم اين نظام مقدس را سست نمايند.

حضور حماسي مردم که برخاسته از آگاهي و بصيرت کامل آن‌ها بود و نشان از رهروي بي‌شائبه آن‌ها از افکار بلند حضرت امام رحمة الله عليه و رهنمودهاي مقام معظم رهبري حضرت آيت الله امام خامنه‌اي دام ظله العالي داشت توطئه توطئه‌گران را خنثي و بساط فتنه‌گران را جمع و بيعت مجدد خود را با رهبر فرزانه خود نمايان ساخت و حقيقتاً از انقلاب اسلامي و حريم اهل بيت و ولايت، دفاع و دشمنان فتنه‌گر را براي هميشه رسوا و مأيوس نمود.

ضمن گراميداشت ايام الله نهم دي ماه و درورد بي‌پايان بر مردم مؤمن و انقلابي و هوشيار ايران اسلامي آنچه مي‌تواند ما را در همه شرايط موفق، سربلند و روسفيد بدارد و دشمنانمان را سرافکنده و روسياه نمايد همانا اعتقاد به اهداف بلند و اصول خلل‌ناپذير انقلاب اسلامي، تبعيت محض از ولايت مطلقه فقيه و حفظ آگاهي، هوشياري و بصيرت در تمام آنات و لحظات زندگي و تقويت قدرت مادي و معنوي و ايجاد صفي پولادين در برابر قدرت‌هاي استکباري است.

خدايا نظام جمهوري اسلامي ايران را تا ظهور منجي عالم بشريت حضرت مهدي موعود ارواحنافداه از تمام دسيسه‌ها مصون و محفوظ بدار./1307/204/ب2

ارسال نظرات