۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۶۸۱۳۳
امام جمعه دورود:

ایجاد اشتغال و فسادستیزی راه تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه دورود اقتصاد مقاومتی را راه پیشرفت و توسعه کشور خواند و گفت: ایجاد اشتغال و فسادستیزی از عوامل مهم تحقق اقتصاد مقاومتی است.
اقتصاد مقاومتی

حجت‌الاسلام رضا حقیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت مسأله اقتصاد اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در طول سالهای متمادی تأکید فراوانی به توجه به امر اقتصاد و شرایط اقتصادی کشور دارند.

وی با اشاره به وضع تحریمها و شرایط اقتصادی کشور، افزود: فرهنگ اقتصاد مقاومی یک نقشه راهبردی و باید به این باور رسید که رونق اقتصادی کشور جز در سایه تحقق اقتصاد مقاومتی امکانپذیر نیست.

امام جمعه دورود با تأکید بر ضرورت توجه بیش از پیش مسؤولان به امر اقتصاد و تلاش برای تحقق مؤلفه های اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: برای تحقق این مهم باید جلوی مفاسد اقتصادی گرفته شود.

وی راه تحقق و شکوفایی اقتصادی کشور را توجه به ظرفیت و تولیدات داخلی عنوان کرد و افزود: برای رونق ظرفیتهای داخلی باید تولید داخلی کشور ارتقاء یابد.

حجت الاسلام حقیان تولید در سایه توجه به کیفیت را اقدامی مؤثر در این راستا عنوان کرد و گفت: تولید با کیفیت محصولات داخلی نیازمند توجه به فناوری و تخصص های لازم است.

امام جمعه دورود در ادامه اظهار داشت: برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باید عواملی که سد راه رونق اقتصادی هستند، شناسایی و برطرف شوند.

حجت الاسلام حقیان بیانات رهبری را نقشه راه تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: در این راستا وحدت و همدلی مسؤولان برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و رونق اقتصادی کشور باید مورد توجه قرار گیرد.

وی کاهش نرخ تورم و تأمین عدالت اجتماعی را نتیجه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و وجود تحرک و پویایی اقتصادی عنوان کرد و افزود: این اقدام نیازمند فسادستیزی و ایجاد اشتغال است./9459/303/ب2

ارسال نظرات