۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۶۶۷۲۸
آیت الله موسوی اصفهانی:

خدمت به طلاب توفیقی بی بدیل و پربرکت است

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان این کهکار برای طلاب امام زمان(عج)، یک توفیق بی بدیل و پربرکت است، گفت: چه خوب است در مدارس برنامه دسته جمعی نماز شب را بر پا کنیم، چه توفیقی بالاتر از این که جوانی را در راه خدا آماده کنیم.
موسوی اصفهانی آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه همدان صبح امروز در جلسه معاونان تهذیب مدارس علمیه استان همدان با اشاره به اهمیت توجه به تهذیب، اظهار داشت: سیر صعودی طلاب در زمینه مسائل اخلاقی نباید متوقف شود.

وی بیان کرد: کار برای طلاب امام زمان(عج)، یک توفیق بی بدیل و پربرکت است و شما عهده دار تهذیب و اخلاق سربازان امام زمان(عج) هستید و این چیز کمی نسیت.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: از این فرصت استفاده کنید و به این سمت به چشم کار نگاه نکنید، هر یک از طلاب در آینده مبلغ دین مبین اسلام می شوند و شما عهده دار پرورش مبلغان دینی هستید.

وی در ادامه با اشاره به زندگی علما، خاطرنشان کرد: علمای ربانی ما در راه دین و مکتب تشیع و پرورش انسان ها در این راه، زندگی و همه عمر خود را گذاشتند تا درخت دین تنومند شود.

آیت الله موسوی اصفهانی اظهار داشت: کار ما کار انبیا است، چه خوب است در مدارس برنامه دسته جمعی نماز شب را بر پا کنیم، چه توفیقی بالاتر از این که جوانی را در راه خدا آماده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز شب و  روزه های مستحبی، تصریح کرد: به مسأله نماز شب و روزه های مستحبی اهمیت بدهید و این توفیقات را از دست ندهید.

استاد حوزه علمیه همدان گفت: مسأله سه روز روزه مستحبی در ماه که در کتاب چهل حدیث امام(ره) و دیگر احادیث آمده است که این تأکید در روایات نشانگر اهمیت فراوان این عمل است، بنابراین دوستان به این امر اهتمام داشته باشند. 

وی در پایان افزود: درست است که مسائل مالی در کارهای فرهنگی اهمیت دارد ولی این کمبود سبب نمی شود که شما در کارهای تهذیبی عقب بمانید، بلکه با فکر و برنامه ریزی می شود کارهای فراوانی در این راستا انجام داد./979/202/ب2

ارسال نظرات