۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۶۶۲۰۹
امام جمعه بصره:

شبکه‎های اجتماعی امنیت کشور را به خطر انداخته است

امام جمعه بصره تصریح کرد که استفاده بی مورد از شبکه‎های اجتماعی موجب ناامنی و نقض حق حاکمیت عراق می‎شود.
سید ستار البطاط

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ستار البطاط امام جمعه بصره در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در منطقه خمسه میل برگزار شد از ورود کالاهای قاچاق به عراق به شدت انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاجران برای دریافت اندک سودی کالاهای تاریخ مصرف گذشته را وارد عراق می‎کنند.

وی افزود: برخی از این کالاهای قاچاق داروهای تاریخ مصرف گذشته مورد نیاز مردم است که بیماران با استفاده این داروها به مشکلات مختلفی دچار می‎شوند.

امام جمعه بصره از استفاده بی حد و اندازه از شبکه‎های اجتماعی ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: استفاده نابجا از شبکه‎های اجتماعی سبب گسترش فساد و ناامنی و به خطر افتادن حاکمیت عراق می‎شود.

حجت الاسلام شیخ محمد مهدی الناصری امام جمعه ناصریه نیز در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در مسجد شیخ عباس الکبیر برگزار شد از فعالیت‎های خیر خواهانه در برخی از شهرهای عراق ابراز خرسندی کرد و بیان داشت: برخی از خیرین به صورت خودجوش به حمایت از دانش آموزان مدارس و فقرا پرداخته‎اند

وی ادامه داد: این اقدامات خیر خواهانه نشان دهنده آگاهی و میهن پرستی مردم عراق است که موجب شده برخی از مشکلات این کشور حل و فصل شود./994/ب902/د

ارسال نظرات