۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۴۶۵۹۰۶
روحانی پاکستانی خبر داد؛

هفته وحدت در پاکستان برگزار می شود

دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سنده پاکستان از برگزاری هفته وحدت در این کشور خبر داد.
نشست خبری اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان

به گزارش خبر گزاری رسا، حجت الاسلام علی انور جعفری دبیر مجلس وحدت مسلمین در ایالت سندہ پاکستان به ھمراہ دیگر اعضای این مجلس در نشست خبری روز گذشته از برگزاری ھفته وحدت از 12 تا 17 ربیع الاول در این کشور خبر داد.

وی با بیان این که طالبان، داعش و دیگر گروہ ھای تروریستی منطقه به وسیله آمریکا به وجود آمدہ اند، گفت: ھدف تشکیل این گروہ ھای ترویستی تخریب وجهه اسلام و تفرقه بین ملت ھای مسلمان است.

حجت الاسلام جعفری، جھان اسلام را در آستانه ھفته وحدت به اتحاد و ھمدلی فراخواند و ابراز داشت: تجربه نشان دادہ است که اختلافات فرقه ای موجب نابودی و ضعف مسلمانان است و دشمن ھم ھمین را می خواھد که مسلمانان به خودشان مشغول باشند تا آنان سیاست ھای استکباری خود را جامه عمل بپوشانند.

این روحانی شیعه پاکستان به برنامه ھای ھفته وحدت در کشور اشارہ کرد و افزود: ھمایش لبیک یا رسول ‌الله(ص) روز یکشنبه ۲۸ آذرماه و با شرکت علما، رھبران دینی اھل سنت، شخصیت ھای سیاسی و فرھنگی همایش در حیدرآباد پاکستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف این همایش تصریح کرد: همایش لبیک یا رسول‌الله(ص) به منظور تأکید بر وحدت میان شیعه و سنی و معرفی چهره واقعی گروہ ھای تکفیری و خوی تروریستی آنان برگزار می شود./988
/ب902/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات