۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۴۶۴۸۷۱
نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد قزوین:

بی اعتمادی به دشمن و حمایت از رهبری مهم‌‌ترین عبرتهای برجام است

نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در جریان برجام و نقض آن به این نکته رسیدیم که اگر امور مختلف را در کنار رهبر معظم انقلاب با تدبیر و بصیرت به بهترین شکل انجام دهیم به موفقیت خواهیم رسید، در واقع باور به جوانان، عدم اعتماد به دشمن و توجه به تاکیدات رهبری از مهم‌‌ترین عبرتهای برجام هستند.
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی

حجت الاسلام حسین عدالتی، نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره واکنش مسؤولان در مقابل تصویب تحریمهای 10 ساله و نقض برجام گفت: با توجه به اینکه بدعهدی‌های آمریکا از ابتدا نیز مشخص بود، لازم است مسؤولان در مقابل نقض برجام با اتحاد، تدبیر و همچنین با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و بزرگان کشور با برگزاری جلسه‌هایی فکر اساسی در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: اعتماد به آمریکا آسیب و ضرر برای دولت و ملت جمهوری اسلامی را در پی دارد، در نتیجه مذاکرات و برجام نیز کشورمان آسیبهایی را متحمل شد، با وجود این، در حال حاضر اگر مسؤولان به جوانان و تواناییهای آنان اعتماد داشته باشند می‌توانیم بهتر از گذشته به فعالیت بپردازیم.

حجت الاسلام عدالتی با اشاره به عبرتهای برجام ابراز داشت: با توجه به این نکته که تاریخ همیشه عبرت است، برجام نیز عبرتهایی برای ما در پی دارد، از جمله اینکه نباید زود باور بود و به هر کس اعتماد داشت، لازم است پیش از اعتماد طرف مقابل را شناخت و مورد آزمایش قرار داد.

وی در ادامه توجه داشتن به تاکیدات رهبر معظم در انجام امور مختلف را نیز از جمله عبرتهای برجام دانست و عنوان کرد: در جریان برجام و نقض آن به این نکته رسیدیم که اگر امور مختلف را در کنار رهبر معظم انقلاب با تدبیر و بصیرت به بهترین شکل انجام دهیم به موفقیت خواهیم رسید، در غیر این صورت به موفقیت نمی‌رسیم، همچنین لازم است در انجام کارها به جوانان نیز باور داشته باشیم، در واقع باور به جوانان، عدم اعتماد به دشمن و توجه به تاکیدات رهبری از مهمترین عبرتهای برجام هستند.     

نماینده ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) با اشاره به مبنای بیان عدم اعتماد به آمریکا از طرف رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بدعهدی آمریکا را بارها در مواقع مختلف دیده و همین تجربه و همچنین آگاهی نسبت به دشمن و ادامه راه امام خمینی(ره) نسبت به دشمنی آمریکا سبب شد رهبر معظم انقلاب قابل اعتماد نبودن آمریکا در مذاکرات هسته‌ای را مطرح کنند.

حجت الاسلام عدالتی در پایان گفت: با توجه به تصویب قانون داماتو از طرف دموکراتها و جمهوریخواهان آمریکا بدون رأی منفی، مشخص شد که این دو حزب در واقع در رابطه با ایران تفاوتی با هم ندارند و هیچ نفعی برای کشورمان نخواهند داشت، بنابراین نباید به هیچ یک از آنان امیدوار بود و بحث خوب و بد را درباره آنان پیش کشید./302/955/ب1

ارسال نظرات