۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۴۶۱۰۳۷
با سخنرانی رییس دفتر رییس جمهور؛

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با سخنرانی محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری برگزار شد.
مطبوعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شامگاه امروز در سالن نشست های مصلی تهران برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم محمد نهاوندیان رییس دفتر ریاست جمهوری بود، وی با اشاره به توجه زیاد دولت یازدهم به مطبوعات اظهار داشت: بنای دولت و شخص ریاست محترم جمهوری بر این است که در کار رسانه ها دخالت نکند و بنا را برفعالیت آزادانه آنها بگذارد.

غلامعلی حداد عادل نیز در این مراسم با اشاره به ضرورت رعایت زبان و ادب فارسی در رسانه های کشور از آمادگی فرهنگستان زبان و ادب فارسی برای برگزاری کلاس های ویراستاری خبر داد.

همچنین در این مراسم سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و رییس بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و مدیران مسؤول نشریات و خبرگزاری ها و جمع کثیری از اصحاب رسانه حضور داشتند.

جایزه ویژه فرهنگستان زبان و ادب فارسی به رتبه های نخست هفت گروه رسانه ای خبرگزاری ها، روزنامه های سراسری، روزنامه های استانی، پایگاه های اطلاع رسانی، پایگاه های ورزشی، مجلات و روزنامه های ورزشی اعطا شد که خبرگزاری رسا در بین خبرگزاری ها از این حیث رتبه سوم را در بین 24 خبرگزاری حاضر در این نمایشگاه به دست آورد.

همچنین به غرفه های برتر نمایشگاه در موضوعات مختلف نیز هدایایی اهدا شد./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات