۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۴۵۸۵۱۰
استاد حوزه علمیه:

ورود محصولات تراریخته در اوج تحریم‌ها جای تعجب است

حجت الاسلام میثمی با اشاره به اینکه جای تعجب است که در اوج تحریم‌ها محصولات تراریخته راحت وارد کشور ما می‌شود، اظهار داشت: دولتمردان باید شک کنند که چرا اجازه می‌دهند این محصولات به راحتی وارد کشور ما شود.
حجت الاسلام علی میثمی استاد حوزه خطرات محصولات تراریخته

حجت الاسلام میثمی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه یک بخش از استعمار، استعمار فرهنگی است، اظهار داشت: استعمار فرهنگی نوعی خیانت فرهنگی جامع استکباری به جوامع ضعیف در دنیا است، یک بخشی از این خیانت به امر تغذیه بر می گرد که موضوع جدیدی نیست، این قضیه حدود چهارصد سال است با برنامه در دنیا شروع شده است تا امروز که سی آی ای این را در کشور ما دنبال می‌کند.

استاد حوزه ادامه داد: این یک توطئه قدیمی علیه دنیای اسلام است برای این که نطفه‌ها و لقمه‌ها دنیای اسلام را خراب کنند، ضربه بزنند، بتوانند عقیم کنند که امروزه با موضوع جدیدتر با عنوان محصولات ریخته وارد میدان شد.

حجت الاسلام میثمی ابراز کرد: اولین شرکتی که در دنیا وارد این محصولات تراریخته در کشاورزی‌مان شد یک شرکت رژیم صهیونیستی بوده است، این شرکت از بزرگ‌ترین شرکت‌ها چند ملیتی است که مرکز آن در تل‌آویو قرار دارد.

 استاد حوزه با اشاره به اینکه وقتی رژیم اشغالگر قدس این موضوع را مدیریت می‌کند، قضیه کمی مشکوک می‌شود که چه شده است رژیم صهیونیستی به فکر تغذیه ما افتاد، ابراز داشت: چرا محصولاتی که با تغییرات ژنتیکی به وجود می‌آورند در کشورهای خودشان استفاده نمی‌کنند و چرا این را به هند و پاکستان می‌فرستند چرا این محصولات باید در ایران مصرف شود.

وی با بیان اینکه این موضوع به سبک زندگی غربی بر می‌گردد، اظهار داشت: سبک زندگی غربی بر اساس مصرف و لذت حداکثری است و اینکه می‌گویند تحقیق شد که تمدن غرب برای همه انسان‌ها رفاه حداکثری تعریف می‌کند یک دروغ بزرگ این یک دروغ بزرگ است برای اینکه مردم را تسلیم کنند.

حجت الاسلام میثمی عنوان کرد: امروز در این دنیا شش میلیارد انسان وجود دارد اگر این شش میلیارد همه بخواهند سه وعده برنج بخورند آیا این مقدار برنج خوب وجود دارد، اگر مصرف لگام گسیخته شود، انسان هر چیز خواست بخورد و حداکثر لذت را ببرد اصلاً امکانش نیست.

استاد حوزه با بیان اینکه محصولات و مرغوب و خوب در دنیا کم وجود دارد و کشورهای پیشرفته آنها را برای خود نگه می‌دارند، تصریح کرد: آنها برای اینکه جلوی شورش کشورهای جهان سوم را بگیرند با تغییر ژنتیک محصولات زیادی را روانه بازار می کنند که خطرات زیادی برای آنها دارند.

حجت الاسلام میثمی  با اشاره به اینکه جای تعجب است که در اوج تحریم‌ها محصولات تراریخته راحت وارد کشور ما می‌شود، اظهار داشت: دولتمردان باید شک کنند چرا اجازه می‌دهند این محصولات به راحتی وارد شود به نظر ما با یک توطئه خیلی پیچیده ای مواجه هستیم منتهی الآن اوایلش هستیم.

 وی ابراز داشت: سلامتی مردم برای ما مهم است یک جامع مریض هیچ موقع در دنیا نمی‌تواند پیشرفت کند برای همین من فکر می‌کنم با یک توطئه پیچیده ای مواجه هستیم منتهی اوایلش است، بعضی از بزرگان و اینها هم حواسشان بوده است، بچه های دانشگاه هم در این مساله بیکار ننشستند و فعالیت‌های خوبی برای جلوگیری از ورود این محصولات در کشور داشتند./875/ت302/س

ارسال نظرات