۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۴۱۱۶۰
حجت‌الاسلام ملک‌دار خبر داد؛

اعلام فراخوان شب شعر منا ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی

مسؤول دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی از فراخوان شب شعر منا با موضوع ‌‌آل سعود، حج و قربانیان منا ویژه طلاب خواهر و برادر ایرانی و غیر ایرانی خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 31 مردادماه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
حسین ملک‌دار

حجت الاسلام محمود ملک‌دار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که فاجعه منا در تاریخ حج بی نظیر بود، اظهار داشت: نمی توان از کنار فاجعه منا به راحتی گذشت چراکه در آن هزاران نفر از حجاج کشته شدند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند که یاد و خاطره جان باختگان این حادثه باید زنده نگاه داشته شود.

 

مسؤول دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی در ادامه از برگزاری شب شعر منا ویژه طلاب و روحانیون حوزه علمیه در سالروز فاجعه منا خبر داد و عنوان کرد: به جهت بزرگداشت مهاجران الی الله فراخوان شعری با موضوع آل سعود، حج و قربانیان منا ویژه طلاب خواهر و برادر ایرانی و خارجی اعلام شده است.

 

مهلت ارسال آثار تا 31 مرداد ماه

وی افزود: مهلت ارسال آثار تا 31 مردادماه 95 خواهد بود و علاقه مندان می توانند در موضوعات اعلام شده و نظیر آن از جمله برائت از مشرکین، صدعن سبیل الله، اندیشه وهابیت، جنایات آل سعود و حج ابراهیمی  آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس قم، میدان سپاه، بلوار شهید اخلاقی، پلاک31 ارسال کنند.

 

حجت الاسلام ملک دار ادامه داد: علاقه مندان برای ارسال آثار از طریق مراجعه به سایت جشنواره هنر آسمانی و پرکردن فیلدهای مربوطه به آدرس  www.honareasemani.ir نیز می توانند اقدام کنند.

 

محدودیتی در ارسال شعر وجود ندارد

وی با بیان این که برای ارسال اشعار محدودیتی وجود ندارد، اضافه کرد: طلاب با هرتعداد شعر می توانند در این جشنواره شرکت کنند و از صاحبان آثار برتر نیز پس از داوری در سالروز وقوع فاجعه منا در محفل شب شعر منا که تعداد زیادی از روحانیون کشور حضور خواهند داشت، تقدیر و تشکر به عمل آمده و جوایز نفیسی به این عزیزان اهدا خواهد شد.

 

مسؤول دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی تصریح کرد: در برگزاری این محفل مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، نمایندگی مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت و جامعة المصطفی العامیة با جشنواره هنر آسمانی همکاری های خوبی داشته اند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محفل شب شعر منا می توانند به پایگاه اینترنتی دبیرخانه مراجعه و یا با شماره تلفن 32919008- 025 تماس حاصل کنند./1330/ت302/ی

خبرنگار: داود جعفری

ارسال نظرات