۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۳۱۱۴۲
دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان:

ویژه نامه تبلیغی ماه مبارک رمضان منتشر شد

ویژه نامه تبلیغی شماره یک ماه مبارک رمضان از سوی کمیته علمی پژوهش های راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلغ خراسان منتشر شد.
مشیری

حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از انتشار ویژه نامه تبلیغی شماره یک برای رمضان سال 95 خبر داد که توسط کمیته علمی پژوهشهای راهبردی و تدوین محتوای تبلیغی اتاق فکر تبلیغ تهیه و بر روی پایگاه مجازی  www.otaghfekr.ir منتشر شده است.

حجت الاسلام مشیری بیان داشت: در این ویژه نامه به موضوعاتی از قبیل چگونه آماده ی ورود به ماه رمضان بشویم؟، ماه رمضان و مسؤولیت مبلغان، لزوم پرداختن به بعد اجتماعی روزه جهت فرهنگ‌سازی سبک زندگی دینی، مدیریت فرهنگی در هیئات مذهبی و گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد تدبر در قرآن پرداخته شده است.

وی افزود: موضوع ماه خدا در کلام حجت خدا، ماه رمضان ماه تولید فرصت ها، سلوک باران روزه و گرمای تابستان؛ جهادی از جنس مبارزه با نفس، رابطه مستقیم سحرخیزی با فراوانی نعمت و انس با قرآن و زندگی معنوی هم در این ویژه نامه جای گرفته است.

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان  گفت: موضوع چهارگانه رمضان با قرآن که در غالب سی روز، سی درس براساس تفسیر نور تهیه شده در این ویژه نامه موجود است و در کنار آن موضوعاتی همچون آثار روزه‌داری بر سلامت روان، چرا دختران زودتر از پسران مکلف می‌شوند؟، تاثیر دین و معنویت در سلامت روان افراد و چگونه در ماه رمضان از روزه لذت ببریم؟ نیز آمده است.

وی افزود: از دیگر موضوعات قابل اشاره، دوستان خداوند در قرآن، سحر خیزی و شب زنده داری(تهجد)، ده پیام از ماه رمضان، ده نکته برای بهره‌مندی بهتر از ماه مبارک رمضان وفضیلت شب زنده داری است.

وی در پایان گفت: در کنار موضوعات بیان شده دهها مطلب ارزشمند دیگر در ویژه نامه رمضان موجود است و در بخشی از آن اشعار مخصوص ماه مبارک رمضان را بهمراه ۱۵مجلس سخنرانى در ماه مبارک رمضان‏ را برای بهره بیشتر مبلغان و اهل فن و خطابه با توجه به شرایط روزجامعه و نیاز اجتماع قرار داده ایم./933/302/ب3

ارسال نظرات