۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
کد خبر: ۴۳۰۹۶۷
آیت الله شبستری در دیدار وزیر کشور:

دولت در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی جدیت داشته باشد

امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: تحقق و ورود با جدیت در عرصه عمل علت اضافه شدن اقدام و عمل در شعار امسال است.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عصر امروز در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی با اشاره به بیانات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: تحقق و ورود در عرصه عمل با جدیت، علت اضافه شدن اقدام و عمل در شعار امسال است.

 

وی با تأکید بر ورود دولت با جدیت در میدان اقتصادی کشور و مسائل آن، خاطرنشان کرد: دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی با تمام قدرت وارد عمل شود، اضافه شدن اقدام و عمل در شعار امسال نشانه تأکید رهبری برای عملیاتی شدن برنامه هاست .

 

امام جمعه تبریز با آرزوی توفیق الهی برای قوای سه گانه به ویژه دولت و مجلس برای تحقق اقتصاد مقاومتی که مورد توجه رهبری و خواسته ایشان است، ادامه داد: خواسته رهبری، آرزوی همه مردم است، از این رو تحقق خواسته های رهبری خواست مردم است.

 

وی با اشاره به تهاجمات دشمن در عرصه‌های فرهنگی و اقتصادی، تصریح کرد: تهاجم اقتصادی و تحریم‌ها نیازمند مقابله بود و همانند جنگ نظامی که با مقاومت به پیروزی رسیدیم در عرصه اقتصاد مقاومتی و نبرد اقتصادی نیز به پیروزی خواهیم رسیم.

 

امام‌جمعه تبریز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، تنها راه مقابله تهاجم اقتصادی دشمن را اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز داشت: خودکفایی، رشد تولید، کاهش وابستگی‌ها و نشاط اقتصادی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است به‌طوری‌که امسال نیز اقدام و عمل را به اقتصاد مقاومتی افزود و فعلیت آن را طلب کرد.

 

وی با بیان اینکه دولت جدیت در عرصه اقتصاد مقاومتی را داشته باشد و اقتصاد کشور را مورد توجه ویژه برنامه های خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در حقیقت تنها راه خروج کشور از شرایط تهاجم اقتصادی دشمن و تقویت اقتصاد کشور است./854/202/ب2

ارسال نظرات