۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵
کد خبر: ۳۱۶۵۸۴
استاد درس خارج حوزه علمیه:

ولایت فقیه و آرمان های امام راحل از اصول اصولگرایی است

خبرگزاری رسا ـ استاد درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این که اصولگرایی به معنای پایبند بودن به اصول نظام و چارچوب قانون اساسی است، گفت: حفاظت و حمایت از ارگان های نظام از وظایف اصولگرایی است.
آيت الله محمد حسن فاضل گلپايگاني

آیت الله محمد حسن فاضل گلپایگانی استاد درس خارج حوزه علمیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، گفت: مجلس خبرگان به دلیل تصمیم گیری در مورد بالاترین رکن نظام، از حساسیت خاصی برخوردار است.

 

وی افزود: مجلس شورای اسلامی، مجلس قانون گذاری و مجلس ملت است، از این رو مردم باید با انتخاب اصلح، مجلسی قدرتمند از افراد خبره، صالح و توانمند را به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

 

آیت الله فاضل گلپایگانی گفت: مردم در تاریخ 7 اسفند برای تعیین آینده مجلس و کشور خود در پای صندوق رأی حضور پیدا خواهند کرد.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این که اصولگرایی به معنای پایبند بودن به اصول نظام و چارچوب قانون اساسی است، گفت: ولایت فقیه و رهبری نظام و حمایت از آرمان های امام راحل از اصول اصولگرایی است.

 

وی با بیان این که حفاظت و حمایت از ارگان های نظام از وظایف اصولگرایی است، گفت: اصولگرایی به معنای دفاع از شالوده و اصول نظام است.

 

آیت الله فاضل گلپایگانی گفت: با حضور جدی، توانمند، اتحاد، یکپارچگی و همراهی می توان اصول بلند نظام که با خون شهدا آبیاری شده است را حفظ کرد./1307/303/ب3

ارسال نظرات