۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۱۲۰۶۳
با آغاز به کار حزب فدائیان اسلام آذربایجان‌شرقی؛

مجلس بزرگداشت شهید نواب صفوی و همرزمانش در تبریز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با مراسم بزرگداشت شصتمین سالروز شهادت نواب صفوی و همرزمانش در تبریز، حزب فدائیان اسلام شاخه آذربایجان‌شرقی آغاز به فعالیت کرد.
شهيد نواب صفوي، فدائيان اسلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جعفر محمودی‌کیا، دبیر جمعیت فدائیان اسلام آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم بزرگداشت شصتمین سالگرد شهادت شهید نواب صفوی در تبریز، اظهار داشت: برای نخستین بار است که بزرگداشت شهید نواب صفوی در تبریز برگزار می‌شود.


وی با این‌که آرمان و اهداف شهید نواب و فدائیان اسلام بسیار متعالی و ارزشمند بوده است، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم مرام و مسلک فدائیان اسلام باید تداوم داشته باشد، تا جلوی هرگونه انحراف و بدعت گرفته شود، از این رو امسال حزب فدائیان اسلام شاخه آذربایجان‌شرقی آغاز به فعالیت می‌کند.


دبیر جمعیت فدائیان اسلام آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که اهداف این حزب خدمت به مردم در تمام عرصه‌ها اعم از سیاست، اقتصاد و علم خواهد بود، تصریح کرد: فعالان این حزب در استان از جمله پیشگامان مبارزات انقلاب اسلامی و نیز اساتید و فرهیختگان دانشگاهی هستند


محمودی‌کیا با اشاره به این‌که این حزب در استان با حمایت مسؤولان آذربایجان‌شرقی و ائمه جمعه شکل یافته و فعالیت خواهد کرد، تصریح کرد: این مجلس بزرگداشت آغازی برای دیگر فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حزب خواهد بود و در نظر داریم نقشی مؤثر در انتخابات اسفندماه داشته باشیم.


وی با بیان این‌که هدف اصلی حزب فدائیان اسلام شاخه آذربایجان‌شرقی تشویق مردم برای حضور آگاهانه، مؤثر، حداکثری و پرشور مردم در انتخابات خواهد بود، گفت: انتخابات امسال بسیار با اهمیت و حساس است، چراکه دشمنان نظام اسلامی برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای نفوذ منافقان و وابستگان به غرب در مجالس دارند.


دبیر جمعیت فدائیان اسلام آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دشمن‌شناسی مانعی برای تحقق توطئه‌های دشمنان خواهد بود، خاطرنشان کرد: هدف امروز دشمن تضعیف نهادهای تأثیرگذار نظام از جمله شورای نگهبان است، بنابر این باید با آگاهی از توطئه و فتنه جدید دشمن آگاهانه در انتخابات حضور یابیم.


محمودی‌کیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که همایش کشوری بزرگداشت فدائیان اسلام به صورت سراسری برگزار شده و در تبریز برای نخستین بار برگزار می‌شود، اظهار داشت: در نظر داریم برگزاری این مراسم در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد./935/203/ب2

ارسال نظرات