۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۲۲۵۳۱
از شب گذشته صورت گرفت؛

محاصره کامل قدس از سوی نظامیان صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه آغاز اعیاد یهودی قدس را به محاصره کامل خود در آوردند.
نظاميان صهيونيست

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی از نخستین ساعات شب گذشته به بهانه آغاز اعیاد یهودی شهر اشغالی قدس را به محاصره درآورده و تدابیر شدید امنیتی در این شهر به مورد اجرا گذاشتند که تا جمعه شب ادامه خواهد داشت.


نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری نیز به حالت آماده باش کامل درآمده و صدها نفر از عناصر خود را در شهرهای مختلف این منطقه مستقر کردند و ضمن نصب ایست‌های بازرسی و موانع نظامی در خیابان‌ها، اقدام به توقیف خودروها و بررسی کارت‌های شناسایی شهروندان فلسطینی کردند.


ارتش صهیونیستی همچنین ورودی‌ها و ایست بازرسی‌های نظامی مستقر در ورودی‌های این شهر را بستند تا در روزهای آغازین سال نوی عبری ارتباط این شهر با مناطق فلسطینی نشین را قطع کنند.


نظامیان صهیونیستی در جریان اعیاد یهودی از ورود فلسطینیان به قدس اشغالی و اراضی اشغالی سال 48 فلسطین ممانعت می‌کنند.


رادیو عبری قبل از این نیز گزارش داده بود که ارتش و سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی قصد دارند از امروز به بهانه فرا رسیدن اعیاد یهودی کرانه باختری را به محاصره کامل خود درآورده و تدابیر شدید امنیتی در آنجا اتخاذ کنند.


این منبع صهیونیستی خاطر نشان کرد که ارتش صهیونیستی در همین راستا در طول کمربند سبز امنیتی و به ویژه در اطراف شهر الخلیل و مرزهای سوریه به حالت آماده باش کامل درآمده است.


در همین راستا، موشه یالون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگو با روزنامه عبری زبان یدیعوت أحرونوت خاطر نشان کرد که در طول اعیاد یهودی هیچ گونه نگرانی نسبت به وقوع درگیری در مرزهای فلسطین اشغالی وجود نخواهد داشت.


یالون مدعی شد که ارتش صهیونیستی آمادگی مقابله با هر گونه خطر احتمالی در تمامی جبهه‌های شمالی، شرقی و جنوبی را دارد. وی افزود منطقه خاورمیانه بی‌ثبات شده است، اما در صورتی که این تحولات به داخل اراضی تحت اشغال ما برسد ما می‌دانیم چطور با آن‌ها مقابله کنیم.


گفتنی است اعیاد یهودی از امروز و با شروع سال نوی عبری آغاز می‌شود و رژیم صهیونیستی همه ساله در این مناسبت‌ها منطقه کرانه باختری و قدس اشغالی را از ترس وقوع عملیات‌های ضدصهیونیستی به محاصره کامل درمی‌آورد./994/ب102/د

ارسال نظرات