۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۶۵۴
آیت الله موسوی جزایری:

آیت الله مجتهدی بهبهانی پشتوانه ای برای مردم خوزستان بود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری از آیت الله مجتهدی بهبهانی به عنوان یکی از سربازان امام زمان (عج) و خدمتکار صدیق برای نظام یاد کرد.
ديدار روحانيان، مديران، سران عشاير عرب و نخبگان شهرستان جديد کارون با آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در مراسم تشییع آیت الله محمد حسین مجتهدی بهبهانی، از علمای شهرستان بهبهان، از وی به عنوان یکی از سربازان امام زمان (عج) و خدمتکار صدیق برای نظام یاد کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خدمتگزاری و نوکری امام زمان را بزرگترین افتخار یک عالم دینی برشمرد و افزود: این پدر شهید و عالم وارسته دارای شخصیتی خاص بود به گونه ای که بر هوای نفس خود تسلط داشت.

وی، آیت الله مجتهدی را فردی مخلص، بی ادعا، برجسته و فعال در صحنه های مختلف یاد کرد و افزود: شخصیت وی در دوران دفاع مقدس و همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزات علیه رژیم پهلوی پشتوانه ای برای مردم خوزستان به خصوص شهرستان بهبهان بود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که آیت الله مجتهدی همراه با مردم در راه خدمت به نظام فعالیت می کرد، ابراز داشت: وی فرزند خود را در راه تحقق اهداف نظام فدای آرمان های جمهوری اسلامی ایران کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: با وجود اهانت و دستگیری وی، اما به مبارزات خود ادامه می داد.

وی در پایان این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده، بیت مرحوم و مردم تسلیت گفت./9464/پ202/ب

ارسال نظرات