۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۴۵۹۷۲
امام جمعه تبریز:

مسؤولان خادمی ملت را در عمل نشان دهند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: امروز دغدغه اصلی کشور اقتصاد است و مردم با تنگناهایی مواجه هستند، مسؤولان باید با پرهیز از شعارگرایی در عمل نشان دهند که خادم ملت هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع کارکنان بخش برون مرزی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به حوادث روزهای اخیر در تبریز اظهار داشت: عدم مشارکت آذربایجان و تبریز در اغتشاشات نشان از بصیرت و غیرت دینی مردم این دیار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم برخی از شهرهای کشور ابتدا معترض به وضعیت معیشتی خود و اقتصادی کشور بودند، اما وقتی مشاهده کردند که عده‌ای به دنبال سوءاستفاده و فتنه‌انگیزی هستند؛ خود علیه آشوبگران راهپیمایی و عرصه را برای ناامنی شهرها از سوی اراذل و اوباش تنگ کردند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که مشکل اقتصادی و معیشتی مردم امری بدیهی و غیر قابل انکار است، تصریح کرد: هیچ خانواده‌ای نیست که فرد بیکار نداشته باشد، امروز دغدغه اصلی کشور اقتصاد است و مردم با تنگناهایی مواجه هستند، مسؤولان باید با پرهیز از شعارگرایی در عمل نشان دهند که خادم ملت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که اغتشاشگران اعتراضات مردمی را بهانه کرده و بیت‌المال عمومی را به آتش کشیده و ناآرامی ایجاد کردند، افزود: وقتی رییس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی به صراحت از آشوبگران خیابانی حمایت می کنند؛ کاملا مشخص است که هدف دشمنان نظام از حوادث اخیر چه بوده است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر برخورد قاطع با فتنه‌انگیزی، اغتشاشگران و عاملان آشوب‌های اخیر در برخی از شهرهای کشور گفت: تعرض و توهین‌ به مقدسات ملی قابل تحمل نیست، آنان که به براندازی نظام اسلامی و خدشه‌دار کردن وحدت ملت ایران اقدام می کنند، بدانند که بار دیگر در سیل خروشان ملت غرق خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که ملت ایران با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی توانستند با دستانی خالی در دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنند، گفت: درست است که ملت امروز با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه است، اما اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورشان را نمی دهند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات