۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
کد خبر: ۵۳۰۲۶۵
با حضور گسترده مردم عالم پرور دزفول؛

پیکر آیت الله آقامیری تشییع و تدفین شد

پیکر عالم مجاهد و وارسته آیت الله آقامیری از علمای برجسته خوزستان با حضور روحانیان، مسؤولان عالی نظامی و دولتی و نیز اقشار مختلف مردم شهید پرور دزفول تشییع و در جوار بقعه جعفر بن محمد طیار(ع) تدفین شد.
تشییع تشییع تشییع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیکر پاک و مطهر عالم جلیل القدر، آیت الله سید محمدحسن آقامیری از اساتید حوزه علمیه دزفول و از علمای برجسته خوزستان عصر امروز شنبه 15 مهرماه با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، نماینده ولی فقیه در دزفول، برخی از ائمه جمعه استان و روحانیان و نیز اقشار مختلف مردم عالم پرور دزفول برگزار شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام سید حمید نبوی از روحانیان برجسته شهرستان دزفول بر پیکر مطهر آیت الله آقامیری نماز اقامه کرد.

همچنین در این مراسم باشکوه، متن پیام تسلیت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و زعیم حوزه علمیه خوزستان از سوی حجت الاسلام امام، امام جمعه شوش به نمایندگی از وی قرائت شد.

گفتنی است، پیکر پاک این عالکم ربانی در جوار بقعه متبرکه آستان محمد بن جعفر طیار(ع) به خاک سپرده شد.

همچنین مجلس گرامیداشتی به مناست ارتحال این عالم پارسا فردا یکشنبه 16 مهرماه از ساعت 15 تا 17 در مسجد جامع دزفول با سخنرانی آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری منعقد خواهد شد؛ همزمان با این مجلس، مجلس زنانه در محل عباسیه دزفول واقع در پشت کوچه مسجد جامع دزفول برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و وارسته پارسا آیت الله سیدآقامیری، امروز در شهرستان دزفول عزای عمومی اعلام شده بود؛ این عالم ربانی متولد ۱۳۱۸ هجری شمسی در دزفول است؛ وی از طرف پدر به سادات معزز و بزرگوار آقامیری و از طرف مادر به خاندان محترم عاملی که از نوادگان عالم بزرگ شیعه شیخ بهایی هستند، منسوب است./9453/

لازم به ذکر است به مناسبت درگذشت عالم مجاهد و وارسته پارسا آیت الله سیدآقامیری، در شهرستان دزفول یک روز عزای عمومی اعلام شد؛ این عالم ربانی متولد ۱۳۱۸ هجری شمسی در دزفول است؛ وی از طرف پدر به سادات معزز و بزرگوار آقامیری و از طرف مادر به خاندان محترم عاملی که از نوادگان عالم بزرگ شیعه شیخ بهایی هستند، منسوب است./9453/پ203/ب1

ارسال نظرات