۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۸۱۴۷۳
صالحی ‌امیری:

گفتگو با هنرمندان یکی از راه های انسجام فرهنگی در جامعه است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی یکی از دغدغه‌ های مهم مقام معظم رهبری است، گفت: گفتگو با هنرمندان یکی از راه های انسجام فرهنگی در جامعه است.
صالحی امیری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبستان، سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت همراه امروز (28 بهمن) با استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی وارد فرودگاه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

سیدرضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ایجاد ثبات و آرامش در فضای فرهنگی از سیاست ‌های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

صالحی ‌امیری، ضمن تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی یکی از دغدغه‌ های مهم مقام معظم رهبری(مدظله) است، اظهار امیدواری کرد در این سفر بتوان فعالیتی موثر برای هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داد.

وی از تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بررسی و رفع مشکلات هنرمندان خبر داد و اظهار داشت: یکی از راه های انسجام فرهنگی در جامعه، گفتگو با هنرمندان است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با بیان اینکه در نشست با هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مطرح خواهد شد، ادامه داد: تلاش ما بررسی و پیگیری این موضوعات در حوزه های مختلف است.

صالحی امیری، دیدار با هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد را مهم دانست و گفت: مسائل، موانع و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر در این دیدار از زبان فرهیختگان و کارشناسان این حوزه بیان خواهد شد.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین دیدار با آیت الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج در دستور کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

شرکت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و بازدید از پروژه تالار مرکزی یاسوج به عنوان بزرگ ترین تالار جنوب کشور نیز از دیگر برنامه های سفر یک روزه سیدرضا صالحی به یاسوج است.

دیدار با هنرمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات نیز از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ارسال نظرات