۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۴۷۳۳۱۵
مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین:

آیت الله هاشمی تا پایان عمر مدافع نظام بود

حجت الاسلام عبداللهی گفت: جایگاه آقای هاشمی با روحانیان زمان خود قابل مقایسه نیست، وی سیاستمداری هوشیار و عالمی متفکر بودند که در دشواریها و تنگناها نظام را یاری می‌کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی

حجت الاسلام محمد علی عبداللهی مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال عالم ربانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از نزدیکان امام(ره) قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی در ادامه افزود: این نیروی انقلابی عضو جامع روحانیون مبارز تهران بودند که تلاشهای بسیاری برای تشکیل نظام اسلامی کردند و بعد از پیروزی انقلاب هم برای بقا و استمرار آن خدمات شایسته و دلسوزانه‌ای انجام داد.

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین با اشاره به مجاهدتهای آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: این نیروی ارزشی قبل از پیروزی انقلاب با تحمل شکنجه‌های رژیم پهلوی از امام راحل و نظام پشتیبانی کردند و بعد از انقلاب با فعالیت در پستهای مهم کشوری از جمله ریاست مجلس، ریاست جمهور، ریاست خبرگان به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام عبداللهی، آیت الله هاشمی را همراه و همرزم رهبر معظم انقلاب دانست و اظهار کرد: جایگاه آقای هاشمی با روحانیون زمان خودشان قابل مقایسه نیست، وی سیاستمداری هوشیار و عالمی متفکر بودند که در دشواریها و تنگناها نظام را یاری می‌کردند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره آقای هاشمی عنوان کرد: آیت الله هاشمی گره از کارهی نظام می‌گشود و تهدیدهای پیش روی کشور را به فرصت تبدیل می‌کرد و در برابر تندرویها و کندرویها می‌ایستاد و جز مصلحت مملکت و نظام گامی بر نمی‌داشت.

مدیر مدرسه علمیه ملاوردیخان قزوین در پایان گفت: مردم انقلابی و نیروهای ارزشی با حضور گسترده در مراسم ارتحال آیت الله هاشمی به دشمنان داخلی و خارجی ثابت کردند که با یکدیگر متحد و همدل هستند و از نظام اسلامی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌ها دفاع می‌کنند./955/302/ب3

 

ارسال نظرات