۰۷ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۹۴۲۲۸

همایش هادیان و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین همایش هادیان و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا به همت معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی برگزار شد.
گردهمايي
به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، پور جمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا امروز در دومین همایش هادیان و روحانیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا هدفمندسازی یارانه ها را انقلاب بزرگ اقتصادی در کشور دانست و اظهار داشت: دشمنان خارجی و داخلی با شایعه پراکنی اینگونه القاء می کنند که نظام درصدد حذف یارانه هاست، در حالی که این طرح به دنبال هدفمند کردن و جهت دادن یارانه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای موفق طرح هدفمند کردن یارانه ها سربلندی جهانی، ثبات و اقتدار انقلاب اسلامی را در صحنه بین المللی و ایجاد اطمینان و تعامل مردم با نظام اسلامی و سطح بالای مدیریتی در داخل کشور را به دنبال دارد.

پورجمشیدیان گفت: هدفمند کردن یارانه ها یک انقلاب بزرگ اقتصادی است که در کل دنیا به این سطح سابقه نداشته و عظمت این طرح بیانگر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران است.

وی افزود: موفقیت طرح تحول اقتصادی عامل ارتقاء وجهه سیاسی اقتصادی کشور در سطح جهان شده و باعث سربلندی کشورمان در نظام بین المللی گردیده است.

سردار پور جمشیدیان در ادامه افزود: بزرگترین نتیجه این طرح ملی که ارزش آن کمتر از خود آن طرح نیست، نمایش حس اعتماد واقعی میان دولت و ملت بود که با درایت و بصیرت وصف ناشدنی، دشمن را مایوس نمودند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز نهم دی تصریح کرد: مزدوران فتنه گر، سال گذشته در ایام عزاداری حضرت اباعبدلله الحسین(ع) حرمت این ایام را شکستند، اما مردم ولایتمدار و عاشورایی در روز 9 دی چنان درسی به فتنه گران دادند که در همیشه تاریخ ماندگار شد.

پورجمشیدیان تصریح کرد: مردم با حضور مقتدرانه در راهپیمایی سال گذشته کمر فتنه را شکستند و امسال نیز باید در تجمع نهم دی که روز بصیرت دینی نامگذاری شده حضور پر شکوه داشته باشیم.

همچنین محمود چمنی فرماندار تبریز، در سخنانی با اشاره به طرح هدفمند سازی یارانه ها گفت: این طرح بی تردید در راستای استقرار عدالت است و امیدواریم با هماهنگی مردم و مسؤولان این طرح بتواند بحران های اقتصادی را مهار کند./935/د102/س
ارسال نظرات