۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۹۱۳۶۶

نخستین دوره مسابقات قرآن ویِژه دانشجویان و طلاب در بابل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره مسابقات قرآن کریم وِیژه دانشجویان و طلاب حوزه علمیه به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه درشهرستان بابل برگزار می شود.
مسابقات قرآني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، نخستین دوره مسابقات قرآن کریم وِیژه دانشجویان و طلاب حوزه علمیه درشهرستان بابل برگزار می شود.

عبدالرضا شیخ الاسلامی، رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در دوبخش قرائت (تحقیق و ترتیل ) و (ترجمه) از سوی دانشگاه علوم و فنون مازندران برگزار می شود.

وی ادامه داد: در بخش ترجمه این دوره از مسابقات سوره های اسرا و نور ترجمه تفسیر آیت الله مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید جهت برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم و فنون مازندران با اشاره به این که آزمون کتبی ترجمه ساعت ده صبح روز شنبه 27 آذر و مسابقات قرائت قرآن کریم نیز ساعت نه صبح در روز یکشنبه 28 آذر در محل دانشگاه علوم و فنون در بابل برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز 29 آذر با معرفی نفرات برتر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقه مند برای ثبت نام می توانند تا 20 آذر به دفتر معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل مراجعه کنند.

گفتن است، به نفرات اول در هر بخش یک قطعه سکه بهار آزادی و تندیس ویژه، نفرات دوم هر بخش نیم سکه بهار آزادی و تندیس ویژه و نیز به نفرات سوم در هر بخش نیز ربع سکه بهار آزادی و تندیس ویژه اهداء خواهد شد./950/پ202/الف
ارسال نظرات