۱۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۷۸۶۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

پیام‌های رهبری سبب پیشرفت و شکوفایی ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: پیامهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در طلیعه هر سال، حلقه‌های ارزشی حکیمانه‌ای است که تضمین‌کننده شکوفایی، پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی است.
حجت الاسلام صفر قربانپور، مديرکل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان
حجت ‌الاسلام صفر قربانپور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، با اشاره به هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به نام سال‌«همت مضاعف، کار مضاعف»‌ اظهار داشت: پیام‌ های نوروزی، نقطه مقابل اهداف دشمن و چاره‌ کار مقابله با استکبار است و دنیای استکباری در تمام زمینه‌ها به‌ خصوص از دیدگاه فرهنگی، برآن است که مردم ایران را مصرف‌‌گرا‌ نگه دارد؛ اما پیام‌ های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب مردم را به سوی هدف عالی انسانی هدایت می‌کند.

وی افزود: در دیدگاه فرهنگ عالی اسلامی مبنی بر ارزش والای تلاش و کار و به بیان قرآن کریم که سعی و تلاش را سبب پیشرفت، تغییر و تحول معرفی کرده، پیام معظم رهبری در بهترین شرایط زمانی برای نظام جمهوری اسلامی صادر شده و آثار و برکات آن تعالی بخش است.

حجت الاسلام قربانپور ابراز داشت: پیام‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در طلیعه هر سال، حلقه‌های ارزشی حکیمانه‌ای است که تضمین‌کننده شکوفایی، پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین با بیان این‌که، پیام‌ های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، سرعت مقابله با استکبار را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: مردم با الهام از فرهنگ اسلامی، برای کار و تلاش ارزش و اعتبار ویژه قائل‌اند؛ اما برای غلبه بر سرعت استکبار نیاز به همت مضاعف و کار مضاعف است.

وی‌ تأکید داشت: ملت شریف ایران با تمام وجود پیام رهبر فرزانه انقلاب را درک می‌کنند و همت و تلاش مضاعفی را به‌کار خواهند بست تا در عرصه تولید علم و اندیشه بیش از گذشته کسب توفیق کنند./940/ت202/س
ارسال نظرات