۰۸ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۶۵۳۳
امام جمعه ماهشهر:

‌موفقیت عظیم اطلاعاتی اخیر هوشیاری سربازان گمنام امام زمان را اثبات کرد

خبرگزاری رسا ـ ‌امام جمعه ماهشهر در خطبه‌های نماز جمعه گفت: دستگیری ریگی موجب‌ قطع دست دشمنان نظام برای انجام عملیات وحشیانه تروریستی در داخل کشور شد.
دستگيري ريگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدابراهیم فلسفی، امام جمعه ماهشهر، روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان‌(عج) با دستگیری ریگی سبب قطع دست دشمنان نظام برای انجام عملیات وحشیانه تروریستی در داخل کشور شدند.

امام جمعه ماهشهر افزود: دستگیری ریگی نشان داد سربازان گمنام امام زمان(عج) همواره هوشیار و بیدار بوده و در هر شرایطی در راستای حفظ و حراست از مرزهای کیان اسلامی و امنیت ملت ایران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

حجت الاسلام فلسفی خاطرنشان کرد: این اقدام دستگاه‌های امنیتی نه تنها سبب خرسندی ملت ایران شد؛ بلکه منجر به گسترش و افزایش حاشیه امنیت در استان‌های مرزی به ویژه استان سیستان و بلوچستان شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این اقدام شجاعانه و زیرکانه سربازان گمنام امام زمان(عج) ثابت کرده دستگاه‌های امنیتی بر حفظ جان و مال و ناموس ملت شریف ایران و حراست از کیان نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

امام جمعه ماهشهر در بخش دیگری از خطبه‌ها‌ با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت اظهار داشت: دستگیری سرکرده اشرار شرق کشور در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت بی‌شک هدیه و موهبتی الهی است که خداوند متعال به برکت وجود سربازان گمنام امام زمان‌(عج) و همچنین وحدت و اتحاد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، به نظام اسلامی عطا شده است.

حجت الاسلام فلسفی خاطر‌نشان کرد: بدون تردید این مسأله سبب پیوند و اتحاد بیشتر بین مسلمانان و شیعه و سنی می‌شود و این به برکت هوشیاری و آگاهی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در وزارت اطلاعات است.

وی در پایان بر ضرورت برگزاری جشن‌های باشکوه ویژه ‌هفته وحدت تأکید کرد و ابراز داشت: ‌برای گرامی‌داشت هفته وحدت برنامه‌های بسیار غنی و باشکوهی ویژه جشن میلاد پیامبر مهر و رحمت برگزار‌‌ ‌و همچنین موفقیت عظیم اطلاعاتی ـ عملیاتی اخیر با عظمت هرچه تمام‌تر در برنامه‌ها بیان شود./945/پ202/س
ارسال نظرات