۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۷۵۵۷۹۲
سرپرست شورای‌هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان خبر داد؛

برگزاری تجمع مردمی در حمایت از اجرای «طرح نور»

برگزاری تجمع مردمی در حمایت از اجرای «طرح نور»
حجت الاسلام غلامی گفت: تجمع مردمی در حمایت از اجرای «طرح نور» با محوریت اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب در سطح جامعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران به اجرای "طرح نور" اشاره کرد و گفت: این طرح توسط نیروی انتظامی که در راستای منویات مقام معظم رهبری و مطالبه عموم مردم به منظور حفظ ارزش های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری تجمع مردمی پس از اقامه نماز روز جمعه افزود: مردم متدین شهرستان خرم‌آباد فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه و در محوطه مصلی الغدیر این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه خاطرنشان‌کرد: انتظار می رود مردم شهرستان خرم‌آباد به منظور دفاع از ارزش های دینی و همچنین حمایت از فرزندان خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت نمایند.

حجت الاسلام غلامی گفت: حمایت مردم برای تداوم این طرح ضروری بوده و مردم باحضور در تجمع بر اجرای قوانین واجب الهی تاکید خواهند کرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات