۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۵۵۷۰۳
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

جنگ ترکیبی، مهم‌ترین سلاح مستکبران علیه ملت ها است

جنگ ترکیبی، مهم‌ترین سلاح مستکبران علیه ملت ها است
کرمانشاه ـ حجت الاسلام کریمی گفت: مهم‌ترین اسلحه و سلاح در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی امروز در نشست با جمعی از روحانیون و فعالان فضای مجازی و رسانه در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: امروز مهم‌ترین اسلحه و سلاح در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش می‌باشد.

حجت الاسلام کریمی ادامه داد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه یکی از ‌های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین می‌باشد، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان برتری پیدا کند بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد که جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.

حجت الاسلام کریمی در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا دچار شبیخون نگردیم./1400/

ارسال نظرات