۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۷۵۴۳۷۸
بیانیه تیپ امام صادق؛

حمله به مراکز دیپلماتیک؛ مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی

حمله به مراکز دیپلماتیک؛  مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه‌السلام در محکومیت جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ
«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»
بی تردید کسانی که گفتند: "پروردگار ما الله است"، سپس (در میدان عمل بر این حقیقت) استقامت ورزیدند، نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.
(آیه ۱۳ سوره احقاف)

رژیم جعلی و درمانده صهیونیستی که به صورت مداوم در برابر جبهه مقاومت دچار شکست های خفت بار و غیر قابل جبران شده و با نفس مصنوعی آمریکا و غرب به نفس‌های آخر خود ادامه می‌دهد در آخرین جنایت وحشیانه خود به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله نموده و جمعی از مستشاران نظامی ارشد ایران را به شهادت رسانده است.

بی شک حمله رژیم صهیونیستی به مراکز دیپلماتیک مصداق بارز جنایت جنگی و نقض آشکار قوانین بین‌المللی می باشد که در سایه حمایت‌های آشکار مدعیان دروغین حقوق بشر و ناکارآمدی نهادهای بین‌المللی رقم می‌خورد دل هر انسان آزاده ای را به درد می‌آورد و خوی ضدانسانی رژیم اشغالگر قدس را بیش از پیش آشکار می‌کند.

رژیم منحوس صهیونیستی باید بداند تداوم این جنایات غیر انسانی و غیر اخلاقی، بیداری همه‌ی وجدان‌های انسان‌های آزاده جهان را به‌دنبال داشته و خشم و غیرت مسلمانان، همچون طوفانی بنیان‌برافکن تارهای عنکبوتی پوسیده‌ی نظام صهیونیسم پلید را در هم خواهد پیچید و هستی آن‌ها را برای همیشه در گور ذلّت و خواری دفن خواهد نمود.

تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه‌السلام، همصدا با ملت بزرگ ایران و ملت‌های مسلمان و همه آزادگان جهان انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه و سبوعانه رژیم جعلی و خونخوار اسرائیل اعلام داشته و بار دیگر بیعت مستحکم خود را بر تبعیت محض از ولی امر مسلمین جهان تا نابودی این رژیم درنده‌خو و آزادسازی قدس شریف اعلام می‌دارد.

روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق علیه‌السلام

ارسال نظرات