۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۷۵۴۰۳۱
در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در محکومیت حمله به بیمارستان شفا مطرح شد؛

نقض فاحش و مکرر قوانین بین المللی، حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه بین المللی توسط رژیم صهیونیستی

نقض فاحش و مکرر قوانین بین المللی، حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه بین المللی توسط رژیم صهیونیستی
بسیج اساتید دانشگاه های تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای خواستار اقدام موثر، قاطع و فوری نهادهای حقوقی و بین المللی در توقف این جنایات و تشکیل پرونده کیفری جهت پیگیری و محاکمه آمران، عاملان و حامیان فاجعه انسانی بیمارستان شفای غزه شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، بسیج اساتید دانشگاههای تهران بزرگ با صدور بیانیه‌ای خواستار اقدام موثر، قاطع و فوری نهادهای حقوقی و بین المللی در توقف این جنایات و تشکیل پرونده کیفری جهت پیگیری و محاکمه آمران،عاملان و حامیان فاجعه انسانی بیمارستان شفای غزه شد.
 
در متن این بیانیه آمده است:
 
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ»(توبه/۱۴) 
 
مردم قهرمان و مظلوم غزه امسال در شرایطی ماه مبارک رمضان را آغاز کرده اند که رژیم اشغالگر، غاصب و کودک‌کش صهیونیستی در ادامه نسل‌کشی و حملات وحشیانه شش ماهه خود، با قساوت و بزدلی هرچه تمام تر بیمارستان شفای غزه را مورد حمله وحشیانه قرار داده و با تجاوز به ساحت نوامیس مسلمانان،به خاک و خون کشاندن زنان و کودکان و مسلمانان روزه دار، قلب های آزادیخواهان و مسلمانان جهان را آزرده خاطر کرده است.
 
بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران ضمن محکومیت این جنایت خبیثانه، همدردی و همبستگی خود را با ملت مظلوم و قهرمان فلسطین اعلام و این مصیبت جانسوز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، ولی امر مسلمین(حفظه الله )،مسلمانان جهان و مردم قهرمان غزه تسلیت عرض می نماید. و بدلیل نقض فاحش و مکرر قوانین بین المللی، حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه بین المللی رژیم صهیونیستی، خواستار اقدام موثر،قاطع و فوری نهادهای حقوقی و بین المللی در توقف این جنایات و تشکیل پرونده کیفری جهت پیگیری و محاکمه آمران،عاملان و حامیان این فاجعه انسانی است.
 
و در پایان در آستانه روز قدس از امت اسلامی، مردم نوع دوست ایران اسلامی و جامعه بصیر دانشگاه‌های تهران بزرگ می خواهد،با حمایت های مادی و معنوی خود مردم مظلوم و قهرمان غزه را یاری و روند نابودی این غده سرطانی را تسریع نمایند.
 
 بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران بزرگ
ارسال نظرات