۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۵۴۰۲۴

کتاب لشکر نامرئی رونمایی می‌شود

کتاب لشکر نامرئی رونمایی می‌شود
کتاب لشکر نامرئی به قلم حجت الاسلام رضایی با حضور نویسنده کتاب در لامرد رونمایی می‌شود.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کتاب لشکر نامرئی به قلم حجت الاسلام مصطفی رضایی از شهرستان لامرد که توسط مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است، طی آیینی با حضور نویسنده کتاب و مسئولین محلی در ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۰، در سالن اجتماعات شهید انصاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد رونمایی می‌شود.

حجت الاسلام رضایی در گفت‌وگویی خبری با بیان اینکه خانواده رویایی ساختنی است و باید برای آن به قواعد این ساخت آگاه بود، عنوان کرد: این کتاب در راستای به روز شدن دانش ساخت خانواده تراز و ایده آل و روش های جدید مواجهه و خنثی سازی پروژه دشمن در جنگ شناختی در برابر خانواده ایرانی برای مطالعه خانواده ها به چاپ رسیده است.

وی بیان کرد: کتاب لشکر نامرئی سبک جدیدی در حوزه خانواده می باشد و سعی شده در این اثر با یک تیم کارشناسی و روانشناسی که بیش از یکسال و نیم بر روی این اثر کار کرده‌اند، یک اثر جدیدی در حوزه خانواده و ناظر به نیازه زندگی امروزی ارائه کنند.

نویسنده کتاب لشکر نامرئی افزود: یکی از مباحثی که در حوزه خانواده تاثیرگذار است، مسایل شناختی در خانواده است و ساختن یک خانواده ایده آل و دوست داشتنی منوط به پیدا کردن یک سری قواعد مهم جدید در مورد خانواده می باشد که چند دهه در غرب روی این مساله کار شده و جامعه ما آنطور که باید نتوانسته به این قواعد متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی دست یابد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: کتاب لشکر نامرئی اثری است که با قلمی جدید و روان با مخاطب ارتباط می گیرد که توسط ناشر تخصصی زن و خانواده به چاپ رسیده است.

وی ضمن دعوت از همه دوست داران فرهنگ کتاب، از همه عزیزان جهت حضور در مراسم رونمایی این کتاب دعوت می شود.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام مصطفی رضایی نویسنده کتاب لشکر نامرئی قریب به یکسال قبل نیز کتابی تحت عنوان کتاب"به وقت بیروت" روایت زندگی شهید اقتدار فرهنگی کشور، حجت‌الاسلام شیخ ابراهیم انصاری را که از محروم‌ترین نقاط کشور برخاست و با کمترین امکانات، بزرگ‌ترین کارها را انجام داد و به مسئولی تحول‌آفرین، پرکار و تراز انقلاب تبدیل شد و در بیروت به شهادت رسید نیز را به چاپ رساند، و این کتاب دومین کتاب وی است که به چاپ رسیده است.

ارسال نظرات