۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۷۵۳۱۰۹
امام جمعه پاکدشت بیان کرد؛

خلق نمایشگاه «نه محکم مردم به دشمنان» در روز ۱۱ اسفند

خلق نمایشگاه «نه محکم مردم به دشمنان» در روز ۱۱ اسفند
حجت الاسلام جوکار گفت: مردم در روز ۱۱ اسفندماه نمایشگاهی از شکست دشمنان اسلام با حضور باشکوه خودر در صندوق های رای خلق کردند.
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا جوکار امام‌جمعه پاکدشت در خطبه های این هفته نمازجمعه با اشاره به روز ۲۰اسفندماه روز راهیان نور انرا روزی مبارک و پرمعنا دانست و اظهارداشت:  راهیان نور زمینه ارتباط با سیره و روش زندگی شهدا و حضور در قدمگاه های شهدا را فراهم می کند تا نسل جدید بیش از پیش با شهدا آشنا شوند.
 
وی در ادامه به فرا رسیدن روز ۲۲اسفندماه سالروز تاسیس بنیادشهید به دستور بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بنیادشهید و امور ایثارگران پاکدشت در راستای تکریم‌خانواده شهدا و ترویج فرهنگ مقاومت و از خودگذشتگی و ایثار تلاش می کند و این فرهنگ در شهرستان پاکدشت ترویج می شود.
 
حجت الاسلام جوکار در ادامه با اشاره به رحلت حجت الاسلام و المسلمین امامی کاشانی وی را حکیم و عارف بزرگی دانست و افزود: حجت الاسلام و المسلمین امامی کاشانی از دوستان صدیق امام راحل و رهبر عزیز انقلاب بودند که ۳۷سال خطبه های اثرگذار و نافذ داشتند و شاگردان عالی رتبه را پرورش دادند.
 
وی در ادامه با اشاره به خلق ۲حماسه بزرگ از سوی مردم و معکوس کردن توطئه دشمن برای پروژه ناامید کردن خاطرنشان کرد: مردم در فاصله ۲۰روز ۲حماسه بزرگ با محقق کردن ۴راهبرد مدنظر رهبری عزیز انقلاب (حفظه الله) خلق کردن و در روز ۱۱اسفندماه نمایشگاهی از شکست دشمنان اسلام با حضور باشکو شان خلق کردند.
ارسال نظرات