۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۷۴۸۲۳۱
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان:

حماسه ۹ دی طراحی‌های بزرگ دشمنان را خنثی کرد

حماسه ۹ دی طراحی‌های بزرگ دشمنان را خنثی کرد
حجت الاسلام غلامی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام گفت: خلق حماسه ۹ دی در سایه بصیرت مردم طراحی‌های بزرگ دشمنان برای ضربه زدن به نظام را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله نهم دی که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی حاصل بصیرت مردم بود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان با اشاره به خلق حماسه 9 دی در برابر فتنه 88، افزود: در روز نهم دی سال ۸۸ یکی از مهم ترین و بزرگترین حماسه ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مردم رقم خورد.

وی با اشاره به بصیرت مردم و حضور همیشگی در صحنه های انقلاب عنوان کرد: در سایه بصیرت مردم طراحی های بزرگ دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی خنثی شد.

حجت الاسلام غلامی در ادامه تصریح کرد: امروز نیز حضور مردم در گرامیداشت حماسه 9 دی و تجدید بیعت با ولایت برای خنثی سازی توطئه های دشمن ضروری بوده و برای حضور گسترده مردم در این مراسم از ظرفیت های فرهنگی و تبلیغی و رسانه ای استفاده شود.

وی با بیان اینکه گروه ها و تشکل های مردمی در حال برنامه ریزی برای خلق یک حماسه ماندگار دیگر در سالروز این حماسه بزرگ هستند، گفت: مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، روز شنبه ۹دی ماه ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی بزرگ الغدیر خرم‌آباد برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین ادیانی، رئیس عقیدتی سیاسی فراجا سخنران برگزاری این مراسم در خرم آباد است./9451/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: 9دی مردم بصیرت
ارسال نظرات