۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۴۶۵۳
صبح امروز برگزار شد؛

عزاداری مردم و جوانان زنجانی در اربعین سالار شهیدان با حضور رهبر معظم انقلاب+صوت

خبرگزاری رسا ـ در سالروز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، حسینیه امام خمینی(ره) با عزاداری مردم و جوانان باصفای زنجان، در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.
عزاداري اربعين حسيني مردم زنجان در حضور حضرت آيت الله خامنه اي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، در سالروز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، حسینیه امام خمینی(ره) با عزاداری مردم و جوانان باصفای زنجان، در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.

در این مراسم با شکوه  که مسئولان نظام نیز حضور داشتند، مداحان و عزاداران زنجانی با مرثیه سرایی و نوحه خوانی، بر مصائب کاروان اسرای  کربلا و حضرت زینب (سلام الله علیها) گریستند و نوحه سرایی کردند.


در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین واعظی نماینده ولی فقیه وامام جمعه زنجان به عزاداری با شکوه مردم این استان در هشتم و یازدهم محرم اشاره کرد و گفت : نظام اسلامی اکنون مظهر عزت و عظمت حسینی است و مردم آماده اند تا پای جان از این عظمت پاسداری کنند.


حجت الاسلام و المسلمین واعظی با اشاره به ورود کاروان اسرا در اربعین به کربلا افزود: حضرت زینب و کاروان اسرای کربلا، پیام آور ایستادگی و مقاومت در راه حق بودند.


پایان بخش این عزاداری خالصانه، ذکر دعای حضرت آیت الله خامنه ای بود.

فایل صوتی دعای رهبر معظم انقلاب در این مراسم را می توانید از اینجا دانلود کنید و یا در این آدرس با سه کیفیت به آن دسترسی داشته باشید./914/د102/ج

ارسال نظرات