۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۴۵۴۴۳
رئیس بسیج اقشار سپاه عاشورا:

پیروزی قطعی با حق است/ تفکر بسیجی، زمینه ساز ظهور

پیروزی قطعی با حق است/ تفکر بسیجی، زمینه ساز ظهور
مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا با محکوم کردن حرکات جنایتکارانه اسرائیل، گفت: ما در هر آن آماده مقابله هستیم و نفرت خود را از رژیم صهیونسیتی نشان داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، سرهنگ پاسدار صفدری در جمع روسا و دبیران کارگروه های تخصصی هیئت اندیشه ورز، با محکوم کردن حرکات جنایتکارانه اسرائیل، گفت: ما در هر آن آماده مقابله هستیم و نفرت خود را از رژیم صهیونسیتی نشان داده‌ایم.

وی در ادامه گفت: مردمی که در وسط میدان جان بر کف هستند و به رهبری ولایت فقیه ایستاده‌اند، مطمئن باشند، پیروزی قطعی از آن حق می‌باشد.

مسئول بسیج اقشار در ادامه افزود: تفکر بسیجی باید شامل خداباوری، عمل بر تکالیف خود و پیروی از ولایت فقیه، باور به کتاب خداوند و اطاعت از او باشد، و این زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

سرهنگ پاسدار صفدری ابزار تفکر بسیجی را وجود مدیران شایسته و اشراف اطلاعاتی دانست و اظهار داشت: تفکر بسیجی و پایه‌های اسلامی حرکت دهنده اسلام و این انقلاب هستند.

مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا از راه اندازی ۱۲ کارگروه تخصصی مجمع عالی بسیج در استان خبر داد و خطاب به بسیجان مجمع گفت: ایجاد این کارگروها در شهرستان بناب را در اولویت کار خود قرار داده و ماهانه جلساتی را تشکیل و راهکاری را برای حل وضع موجود قرار داده و مطالبه‌گری کنید.

سرهنگ پاسدار صفدری در ادامه با اشاره به موضوع استفاده از فاضلاب برای آبیاری محصولات کشاورزی را منشا بیماری‌های سرطانی دانست و گفت: باید در این راستا کارگروه های پیشگیری تشکیل شده و همه نهادها در کوتاه‌ترین مدت برای این آبیاری غربالگری انجام دهند.

وی در پایان سخنان خود گفت: بسیج ظرفیتی است که باید از آن استفاده شود تا جامعه رو به اصلاح باشد، تمامی انتقادها در مجمع باید با راهکار همراه باشند.

ارسال نظرات