۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۸۵۷۳۴
مدیر حوزه علمیه بناب:

ولایت‌مداران در خلق حماسه پیشگام بوده اند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی گفت: مأموریت های سپاه در مقابله با جنگ نرم، تقویت معنویت، خودسازی و تعمیق باورهای دینی در جامعه بسیار خطیر و مورد اهمیت است.
حجت الاسلام والمسلمين عبدالمجيد باقري بنابي

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالمجید باقری بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب امروز در دیدار پرسنل رسمی و وظیفه سپاه ناحیه این شهرستان با تأکید بر این‌که عزت و تعالی نظام در گرو ولایت‌مداری جامعه است، اظهار داشت: امروز در نهاد مقدس سپاه شاهد این ویژگی ارزشمند هستیم.


وی با بیان این‌که مأموریت های سپاه در مقابله با جنگ نرم، تقویت معنویت، خودسازی و تعمیق باورهای دینی در جامعه بسیار خطیر و مورد اهمیت است، خاطرنشان کرد: در مسیر این برنامه های عظیم سپاه، گسترش و توسعه گفتمان رهبری موج می زند و روز به روز بر ثمرات آن افزوده می شود.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با اشاره به این‌که مردم همواره در ولایت‌مداری از مسؤولان پیشی گرفته اند، تصریح کرد: در داخل کشور بصیرت مردم در هر برنامه ای که تاکنون شکل گرفته است به شکل مضاعف بوده و همراهان ولایت همیشه در خلق حماسه حضور داشته اند.


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات 24 خرداد مقدمه حماسه سیاسی بود که هنوز آثار و برکات آن در سطوح ملی و بین المللی قابل مشاهده است.


وی ادامه داد: اگر مقامات آمریکایی امروز اصرار بر مذاکره با ایران دارند، همه از برکات ایستادگی ملت مقابل نظام سلطه، رهنمودهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و برکات حضور پرشور در انتخابات خرداد ماه است، به یقین مذاکره اگر با رویکرد توجه به حقوق متقابل و تعاملی همراه باشد، نتیجه‌بخش خواهد بود.


مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب با بیان این‌که حماسه سیاسی ماه‌های گذشته زمینه‌های لازم برای حماسه اقتصادی را فراهم می کند، گفت: شیوه برخورد و روش دیپلماسی کشور باید در پایه عزت، حکمت و مصلحت باشد، اگر از این رویکرد مبنایی منحرف شویم ضرر خواهیم کرد.


حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی سخنان ارزشمند و رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه را فصل الخطاب همه امور دانست و افزود: سیاست خارجی کشور برگرفته از اندیشه های ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران است، باید دانست که استراتژی نرمش قهرمانانه به معنای عقب نشینی نبوده و بنا به سفارش رهبری و مصلحت نظام بوده است./935/پ203/ب

ارسال نظرات