۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۷۴۴۸۲۹

تمدید مهلت ثبت سوابق گذشته مبلغان در سامانه شمع

تمدید مهلت ثبت سوابق گذشته مبلغان در سامانه شمع
طلاب و روحانیون مبلغ مي‌توانند فعاليت هاي تبليغي خود را از سال ۱۳۸۰ تا آخر مهرماه سال ۱۴۰۲ در سامانه شمع ثبت كنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، طلاب و روحانیون مبلغ مي‌توانند فعاليت هاي تبليغي خود را از سال ۱۳۸۰ تا آخر مهرماه سال ۱۴۰۲ در سامانه شمع ثبت كنند.

با توجه به اهميت و حساسيت ثبت سوابق تبليغي مبلغان جهت بهره‌مندي از خدمات هدفمند مركز خدمات، توجه و التزام به (http://@rasanewsagency) ضوابط و فرآيند ذيل در اين موضوع بسيار مهم و ضروري مي‌باشد:

۱. صدور هر گونه گواهي سابقه تبليغي خارج از فرايند سامانه شمع و بصورت مستقيم به مركز خدمات ممنوع مي‌باشد .

۲. ثبت هرگونه سابقه تبليغی به صرف خود اظهاری و بدون مستند رسمی فاقد اعتبار است. لذا ثبت سوابق در سامانه شمع فقط مستند به نامه رسمی يكی از نهادهای فرهنگی_تبليغی كشور پذيرفته خواهد شد.

۳. گواهی های ثبت سوابق تبليغی به دو شكل پذيرفته خواهد شد:

الف: گواهی رسمی دستگاه‌ها و نهادهاي فرهنگي_تبليغی كشور(پيوست شماره يك).

ب: گواهی كانون‌های جمعيتی (مانند مسجد، پايگاه، هيئت...)كه خود اين گواهي‌ها پذيرفته نخواهد شد و حتما بايد بعد از بررسی اداره تبليغات اسلامی شهرستان در قالب نامه رسمی از سوی اداره جهت ثبت در سامانه در اختيار مبلغ قرار گيرد.

 ۴. در صورت مراجعه طلاب به ادارات شهرستاني سازمان تبليغات اسلامي جهت دريافت نامه گواهي، مديران شهرستاني مي توانند پس از بررسي و تأييد حضور مبلغ در يكي از مناطق تبليغی شهرستان، در قالب يك نامه رسمی يا فرم فعاليت تبليغی داوطلبانه، سوابق تبليغي طلاب را با ذكر جزئيات(مكان، زمان، نوع فعاليت، تعداد روز تبليغ) صادر كرده و براي بارگذاري در سامانه شمع، در اختيار خود مبلغ قرار دهند.

گفتنی است، طلاب و مبلغين گرامی تنها تا پايان سال ۱۴۰۲ فرصت دارند سوابق تبليغی خود را كه نهايتا مربوط به تا پايان مهرماه ۱۴۰۲ می باشد، همراه با مدارك و مستندات مراكز فرهنگی تبليغی در سامانه شمع بارگذاري نمايند و بعد از اين تاريخ سوابق تبليغي طلاب پذيرفته نخواهد شد.

ارسال نظرات