۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۴۰۹۹۳
مسئول ائمه جماعات مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌ شمالی خبر داد؛

اعزام ۳۰ امام جماعت به مساجد حاشیه شهر بجنورد

اعزام ۳۰ امام جماعت به مساجد حاشیه شهر بجنورد
حجت‌الاسلام رضایی از اعزام ۳۰ امام جماعت به مساجد حاشیه شهر بجنورد در قالب طرح کوثر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  حجت‌الاسلام حسین رضایی، مسئول ائمه جماعات مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌ شمالی، امروز، در جمع طلاب و روحانیان مدارس علمیه بجنورد، با اشاره به اجرای طرح کوثر، اظهار داشت: در طرح کوثر طلاب و روحانیان برای امامت و مدیریت مساجد حاشیه شهر بجنورد جذب و اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این طرح برای امامت و مدیریت مساجد حاشیه شهر بجنورد ابتدا از بین طلاب و روحانیان داوطلب ثبت‌نام صورت می‌گیرد و افراد منتخب به مساجد حاشیه شهر بجنورد اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به اعزام ۳۰ امام جماعت به مساجد حاشیه شهر بجنورد در قالب طرح کوثر، اضافه کرد: عزیزانی که تمایل به حضور در طرح کوثر رادارند با شماره ۰۹۱۵۸۸۹۲۶۶۸ (حجت‌الاسلام مرادی) یا آی دی @nkh0583 تماس حاصل نمایند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در بجنورد 30 مسجد شناسایی‌شده که از ظرفیت امام جماعت بی‌بهره هستند که در تلاشیم با طرح کوثر این مساجد هم از نعمت امام جماعت بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به استقبال طلاب و روحانیان از طرح کوثر، تصریح کرد: تاکنون مراحل جذب و اعزام برای 7 مسجد مناطق شهرک گلستان، ینگه قلعه، محمدعلی پهلوان، حلقه سنگ و تار غلام نهایی شده و امام جماعت در مساجد این محلات مستقرشده است.

وی خاطرنشان کرد: البته قبل از اعزام مبلغان و پس از فرایند جذب یک جلسه توجیهی و تشریحی برای منتخبین برگزار می‌شود که در این جلسه مسائل و مشکلات غالب آن محلات برای آن‌ها تشریح می‌شود.

مسئول ائمه جماعات مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان‌ شمالی در انتها گفت: نقش مساجد به‌عنوان مکانی برای رفع مشکلات غیرقابل‌انکار است به همین دلیل مهم‌ترین اولویت برای رفع مشکلات حاشیه شهر بجنورد آبادی مساجد و اعزام مبلغان توانمند است./9314/

هادی رحیمی
ارسال نظرات