۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۷۴۰۶۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان: 

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب است

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و دستاوردهای انقلاب است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب بوده و از این ظرفیت باید در جهت امیدآفرینی در جامعه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با اشاره به پیش رو بود و اربعین حسینی گفت: یک همایش و کنگره بزرگ در اربعین باید برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: روح شیعه، روح کربلایی است، جان شیعه، جان حسینی است، روحش کربلایی و عاشورایی است، این همایش و همایش عظیم باید در روز اربعین و در کربلا رقم بخورد تا روح شجاعت و ایثار از آن مرقد شریف با جان‌ها و پیروانش پیوند بخورد.

وی با بیان اینکه پیروانی از دورترین نقاط و از پنج قاره دنیا در این کنگره حضور پیدا می‌کنند، عنوان کرد: در این کنگره باید همه تلاش کنیم و هر کسی بتواند هر چه در این راه کمک کند، اجر و پاداشش جبران‌ناپذیر است، قابل‌توصیف نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: از ملت و دولت عراق تشکر می‌کنیم که با تمام امکاناتش در جهت کمک به زائران امام حسین (ع) ورود پیدا کرده است.

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم باشند 

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات نظام و انقلاب است، افزود: مسئولان باید در راستای ارائه خدمات بیشتر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر دو یار امام راحل بودند که در مدت کوتاه، الگوهایی از خدمتگزاری بی‌منت ارائه دادند، گفت: در این مقطع حساس از تاریخ که جبهه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در مقابل نظام سلطه صف‌آرایی کرده، نظام اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در مقابل نظام سلطه تبهکار قد علم کرده، هر خدمت ماندگاری که به مردم ارائه شود و باعث شود سرمایه اجتماعی مردم حفظ شود و بر آن افزوده شود، اجر و پاداش بی‌کرانی خواهد داشت.

وی بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و عنوان داشت: ایجاد اشتغال پایدار با به‌کارگیری بخش دولتی، خصوصی، بانک‌ها و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضروری است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات