۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
کد خبر: ۷۳۸۶۶۹
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی:

شورای فرهنگ عمومی استان ها، قرارگاه فرهنگی اجتماعی است

شورای فرهنگ عمومی استان ها، قرارگاه فرهنگی اجتماعی است
حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه بر ضرورت آگاهی بخشی نسل جوان در برابر جنگ فرهنگی دشمن تأکید کرد و گفت: باید بانسل نو ارتباط برقرار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان گفت: مشکلات فرهنگی اجتماعی استان ها باید به فراخور شرایط و خرده فرهنگ ها حل شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه راهکارهای ارائه شده برای رفع مشکلات باید برای هر منطقه بومی سازی شود، افزود: اعضای استانی شورا از مسائل استان و شهرستان ها اطلاع دارند پس باید تهران و سازمان های مرکزی خود را به سمت این نوع حل مساله سوق دهند تا راهکارها به فراخور مشکلات استان ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه قرارگاه فرهنگ عمومی عنوان کرد: سایر دستگاه ها قرارگاه را به رسمیت بشناسند و بودجه ها توسط خود دستگاه اما با نقشه راه قرارگاه هزینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه گفت: شورای فرهنگ عمومی استان ها قرارگاه فرهنگی اجتماعی است که باید با برش استانی پیش رود و برای عملیاتی کردن این سند پروژه تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: سند مهندسی فرهنگی اجتماعی کشور نقشه قرارگاه است و دستگاه ها باید بپذیرند همگام با این قرارگاه حرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه خاطرنشان کرد: بودجه هایی از محل استانداری ها و دستگاه های اجرایی برای مصوبات شورای فرهنگ عمومی لحاظ می شود.

وی اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور در شورای ستاد نقشه مهندسی فرهنگی کشور نسبت به تامین بخشی از این بودجه ها قول مساعد داده است که پس از تخصیص، در اختیار استان ها قرار می گیرد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات