۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۷۳۷۹۱۶
امام جمعه کوهدشت تأکید کرد؛

مسجد محلی برای تبلیغ، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه دشمن

مسجد محلی برای تبلیغ، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه دشمن
حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه کار در مسجد بسیار مهم و با برکت است، گفت: مسجد محلی برای تبلیغ دین، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، ظهر امروز در گردهمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کوهدشت و مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های مساجد گفت: در دنیای امروز احیای مساجد، مدیریت مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد مهم و ضروری است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه کار در مسجد بسیار مهم و با برکت است، افزود: مسجد محلی برای تبلیغ دین، بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی عنوان کرد: جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد و به کار گیری روش های مناسب برای تقویت جذب جوانان گامی مهم جهت مقابله با توطئه های دشمنان و بصیرت افزایی است.

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت و اهمیت تقویت و توسعه کمی و کیفی کانون های فراهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: امروز باید با همکاری و همفکری هیئت امنا، امام جماعت، کانون های فرهنگی هنری مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج برای جذب جوانان به مساجد و احیای کارکردهای مساجد تلاش شود.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در جذب جوانان و نوجوانان، بصیرت افزایی و احیای کارکردهای فرهنگی وهنری مساجد موثر است، گفت: با توجه به نیازهای موجود در جامعه در کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های فرهنگی هنری مناسب برگزار و آسیب شناسی شود./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات