۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۷۳۷۴۵۴
رئیس شورای شهر کاشان:

در معرفی و تبیین غدیر کوتاهی شده است

در معرفی و تبیین غدیر کوتاهی شده است
اصفهان – هاشمی طاهری با اشاره به اینکه در معرفی و تبیین غدیر کوتاهی شده است، گفت: اگر در معرفی و تبیین غدیر کوتاهی نشده بود اهل بیت (ع) با این همه مشکلات روبرو نبودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، علی هاشمی طاهری پیش از ظهر امروز در یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر کاشان با تبریک عید سعید غدیر خم، گفت: رسالت پیامبراکرم(ص) با امامت امیرمومنان(ع) ادامه یافته است.

وی با اشاره به اینکه در معرفی و تبیین غدیر کوتاهی شده است، گفت: اگر در معرفی و تبیین غدیر کوتاهی نشده بود اهل بیت(ع) با این همه مشکلات روبرو نبودند.

رئیس شورای شهر کاشان همچنین با اشاره به کوتاهی‌های انجام شده برای جهانی شدن غدیر خم گفت: امروز در نظام اسلامی نیز از غدیر خم و امامت و ولایت معصومین (ع) کمتر گفته می‌شود و کمتر بحث می‌شود.

وی به دلایل فراموشی غدیر خم در صدر اسلام اشاره  کرد و اظهار داشت: مستکبران جامعه آن دوران، نابودی خود را در پیاده شدن طرح آسمانی غدیر می‌دیدند، از این رو مقدمات فراموشی غدیر خم را فراهم کردند.

به گفته وی غدیریان برای بقا صراط مستقیم و معرفی آن باید با تمام توان به ویژه در فضای مجازی برای مهدودیت و پاسخ گویی به شبهات فعالیت داشته باشند.

هاشمی طاهری از غدیربه عنوان مکتب بزرگ انبیاء و مدرسه عالی سفیران توحید و دانشگاه هدایت انسان‌ها نام برد و اظهار داشت: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست، بلکه یک تفکر و نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت خبر می‌دهد.

رئیس شورای شهر کاشان اسلام را دین جهانی و امامت امیرمومنان (ع) را قابل ارائه به همه مردم دنیا دانست و افزود: غدیر خم دانشگاه جهانی برای بیان طرح سعادت همه مردم جهان است./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات