۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۳۵۵۲۸
فرمانده سپاه کاشان خبرداد؛

بیش از هزار نفر زائر از کاشان به مرقد مظهر امام راحل اعزام می‌شوند

بیش از هزار نفر زائر از کاشان به مرقد مظهر امام راحل اعزام می‌شوند
اصفهان – سرهنگ اکبری از اعزام و هزار و صد نفر زائر از اقشار مختلف مردم از شهرستان کاشان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از اعزام و هزار و صد نفر زائر از اقشار مختلف مردم از شهرستان کاشان به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد؛ این تعداد زائر با ۲۷ دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: اعزام به سمت مرقد امام راحل از نقاط مختلف شهرستان کاشان از جمله شهر‌های نیاسر، قمصر، برزک و ... اعزام می‌شوند تا شکوه و عظمت این ایام نمایان شود.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی برای زائران مرقد مطهر امام راحل پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: زائران با حضور در مرقد امام راحل از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شوند و از فرمایشات ایشان استفاده می‌کنند.

وی افزود: زنده نگهداشتن یاد امام(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی از جمله اهداف حضور زائران کاشانی در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) است.

سرهنگ اکبری تأکید کرد: استقلال طلبی، انقلابی‌گری، عدالت خواهی، حمایت از مظلومان و مسلمانان جهان و مرجعیت دینی از جمله ویژگی‌های حضرت امام(ره) بود که موجب علاقه مندی نسل‌های مختلف به شخصیت بزرگ ایشان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان گفت: امسال پیش‌بینی شده است تا اعزام‌ها به صورت متمرکز نباشد و شکوه این ایام برای عموم مردم ملموس باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات