۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۳۴۶۳۹
فرمانده سپاه کاشان:

مردم کاشان تحمل ابتذال در شهر خود را ندارند

مردم کاشان تحمل ابتذال در شهر خود را ندارند
اصفهان – سرهنگ اکبری گفت: بسیج و فعالان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مردم انقلابی و متدینین کاشان تحمل ابتذال رسمی را در شهر خود ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ کریم اکبری پنجشنبه شب در همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان، گفت: دشمن هر چند درفتنه سال گذشته در اهداف خود برای رسیدن به تجزیه کشور و کشته سازی شکست خورد، اما بخش دیگر این فتنه که عادی سازی اباحه گری در جامعه است هنوز ادامه دارد.

وی افزود: ما امروز به پای آرمان‌های امام راحل و شهدا محکم ایستاده ایم و کوتاه نخواهیم آمد و با کسانی که هرزه گری و کشف حجاب را در جامعه ترویج می‌کنند مقابله خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان ادامه داد: بسیج و فعالان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مردم انقلابی و متدینین کاشان تحمل ابتذال رسمی را در شهر خود ندارند.

وی ترویج ابتذال در جامعه را محکوم دانست و با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که خرمشهر‌ها در پیش است، گفت: دادن مجوز به تئاتر مبتذل محکوم هتاک در کاشان و تأئید آن از سوی مسؤولانی است که از وضعیت جامعه بی خبر هستند.

سرهنگ اکبری با تأکید بر اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر کوتاه نخواهیم آمد، اظهار داشت: برای ترک فعل سه نفر از مسؤولان شهرستان در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان و عید فطر شکایت کرده و محکم پای آن ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه مردم، متدینین، خانواده شهدا و مردم کاشان تحمل ابتذال رسمی را در کاشان ندارند، ادامه داد: برای اجرای تئاتر در کاشان شکایت خواهد شد و پای آن خواهیم ایستاد.

به گفته وی اجرای ۱۲۰ دقیقه تئاتر طی ۱۵ روز قبل از ایام شهادت امام صادق (ع) و تمدید سه شب این نمایش آن هم روی همین استیچ که ما امروز روی آن قرارداریم حتی یک نکته تربیتی ندارد.

فرمانده سپاه کاشان ادامه داد: در این تئاتر به غیر از حرف‌های رکیک و زشت، حتی یک نکته اخلاقی و مثبت ندارد هیچ اقدامی نشده و مشخص نیست چه دست‌های پنهانی پشت صحنه است.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه کسی که مدعی نشاط مردم است، برای این نمایش بلیط ۸۰ هزار تومانی می‌فروشد و برنامه رایگان ندارد، گفت: شهرستانی که ۱۸۲۴ شهید و ۱۰۰ سردار شهید دارد و در ۳۲ یگان کشور حضور دارد طاقت و تحمل ابتذال رسمی را ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان به لزوم محکوم کردن تئاتر برگزارشده در کاشان در نماز جمعه این هفته شهرستان کاشان تأکید کرد و گفت: بساط چنین برنام‌هایی در شهرستان کاشان باید برای همیشه باید برچیده شود.

سرهنگ اکبری گفت: شخصی که هیچ تخصصی به غیر از توهین به نماز و حجاب و مقدسات در کارنامه هنری خود ندارد نباید در هیچ برنامه رسمی شهرستان کاشان حضور داشته باشد.

به گفته وی کسانی که در گذشته و در صدا و سیما و مراکز دیگر به او تریبون دادند و او را بی جهت مطرح کردند، امروز باید پاسخگو باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان در ادامه با تأکید بر اینکه با شادی و نشاط مردم مخالف نیستیم به لزوم حجاب و عفاف در بخش‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل می‌فرماید، ما با هنر مخالف نیستیم و با ابتذال مخالف هستیم.

سرهنگ اکبری با حمایت از هنر و هنرمندان اصیل و مخالفت با ابتذال رسمی در شهرستان، گفت: به اتفاقات این چنینی برای همیشه باید در شهرستان کاشان خاتمه داده شود.

لازم به ذکر است نمایش طنز هتل پرماجرا در کاشان که از ۱۰ تا ۲۴ اردیبشهت به مدت ۱۴ روز به روی صحنه رفت با واکنش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با استناد به تغییر محتوای نمایش و اعتراض متدینین کاشان روبرو شد.

علی اصغر خواجه الدین

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات